У початок

Панамський канал із 30 липня обмежить транзит суден до 32-х на день

Управління Панамського каналу скоротило кількість суден, які можуть упродовж дня проходити водним шляхом, до 22-х на старих шлюзах Panamax і до 10-ти – на шлюзах Neopanamax, починаючи з 30 липня, повідомили 25 липня в адміністрації каналу. Про це повідомляє S&P Global.

До 30 липня канал працював за Умовою 1.a, яка дозволяє проходити 28-32 суднам на день через старі шлюзи Panamax. Добовий розподіл транзиту для шлюзів Neopanamax до 30 липня не вдалося підтвердити.

Зменшення транзиту стало результатом того, що рівень води в озері Гатун продовжував знижуватися під час сухого сезону, і адміністрація каналу зазначила, що це був необхідний захід, щоб потенційно можна було уникнути додаткових обмежень осадки.

Судновласникам порадили використовувати систему резервування транзиту каналу й подавати заявки на зарезервовані слоти, щоб вони могли спробувати уникнути значних затримок.

«У нас уже є судно, яке чекало понад 10 днів і все ще займає шосту позицію в черзі на транзит, — сказав власник танкера. – Ще одне прибуло три дні тому, і більше немає місць для попереднього бронювання. Ми пробували аукціони, але вони постійно [підвищуються] вище $350 тис.. Це дуже шкодить нам. Ніколи такого не бачили».

Інший судновласник сказав, що все ще пропонуються дуже обмежені слоти третього періоду, тому єдиний спосіб пройти раніше — піти на аукціон.

Через надто довгий час очікування судновласники вже почали демонструвати свою перевагу залишатися місцевими й загалом уникати Панамського каналу.

Інший судновласник додав, що чистий танкер із узбережжя Мексиканської затоки США до Чилі коштує дорожче, оскільки власники не бажають проходити через канал із усіма затримками, з якими вони зіткнуться під час баластування назад до USGC.

Platts, що входить до S&P Global Commodity Insights, 25 липня оцінив фрахт на маршруті USGC-Чилі вагою 38 тис. тонн у $2,6 млн, що є рекордом, якого не було з 11 квітня.

Замки Panamax допускають довжину балки 91-107 футів (27,74-32,62 м), тоді як замки Neopanamax допускають довжину балки понад 107 футів. Більшість чистих танкерів Medium Range і Long Range 1 належать до суперкласу, зі стандартною шириною близько 32 м на суднах обох класів.

Інші ринки вантажних перевезень неоднозначно реагують на обмеження, встановлені адміністрацією каналу. Що стосується потоків СПГ, Cheniere оголосив на початку цього місяця, що він уникатиме Панамського каналу для транспортування СПГ через несприятливі ринкові умови, такі як збільшення часу очікування транзиту.

Панамський канал – ворота на азіатський ринок СПГ для американських експортерів, він допомагає найшвидшим шляхом досягти того, що історично вважалося найбільшим ринком для цього продукту.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти