У початок

Палиці в колеса: на польському кордоні значно зросла кількість вантажівок на виїзд

Впровадження електронної черги на митному пункті «Ягодин–Дорохуськ» призвело до збільшення часу перетину кордону паливовозів. Про це enkorr повідомило кілька українських компаній.

Новий порядок перетину кордону через КПП «Ягодин–Дорохуськ» почав діяти 1 квітня 2023 року. Згідно з впровадженими правилами вантажний транспорт тепер перетинатиме кордон на загальних правах. Станом на 9:00 ранку 1 квітня у черзі перебувало 3 555 автомобілів, а прогнозний час очікування перетину кордону перевищував 7 діб. У наступні дні час очікування скоротився до чотирьох діб, а кількість машин на кордоні зменшилася до 2 253 станом на 15:00 5 квітня.

Через небажання стояти у черзі деякі перевізники спрямували свій транспорт на інші КПП, але зараз це призвело до створення заторів і там. Українські компанії повідомляють про ускладнення перетину кордону у пунктах «Устилуг», «Шегині» й «Краковець». «Маємо перші негативні наслідки. На інших кордонах (зокрема ми їздимо «Медика/Шегині») водії фур перешкоджають позачерговому виїзду паливовозів — влаштували своєрідний страйк, погрожують вибивати вікна тим, хто не буде їхати в загальній черзі. Доводиться звертатися до поліції, прикордонників. Як результат — уже більше доби лише на виїзд...», — розповідає представник мережі АЗС.

Пункт «Ягодин–Дорохуськ» — основний пункт перетину кордону для багатьох українських паливних компаній. На думку трейдерів, впровадження «еЧерги» призвело до збільшення тривалості рейсів і зростання вартості перевезень вантажів, оскільки водіям тепер доводиться їхати в обхід Ягодина, відхиляючись від звичного маршруту.

Фото від читача enkorr з КПП «Медика/Шегині»

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти