Впровадження електронної черги на митному пункті «Ягодин–Дорохуськ» призвело до збільшення часу перетину кордону паливовозів. Про це enkorr повідомило кілька українських компаній.
Новий порядок перетину кордону через КПП «Ягодин–Дорохуськ» почав діяти 1 квітня 2023 року. Згідно з впровадженими правилами вантажний транспорт тепер перетинатиме кордон на загальних правах. Станом на 9:00 ранку 1 квітня у черзі перебувало 3 555 автомобілів, а прогнозний час очікування перетину кордону перевищував 7 діб. У наступні дні час очікування скоротився до чотирьох діб, а кількість машин на кордоні зменшилася до 2 253 станом на 15:00 5 квітня.
Через небажання стояти у черзі деякі перевізники спрямували свій транспорт на інші КПП, але зараз це призвело до створення заторів і там. Українські компанії повідомляють про ускладнення перетину кордону у пунктах «Устилуг», «Шегині» й «Краковець». «Маємо перші негативні наслідки. На інших кордонах (зокрема ми їздимо «Медика/Шегині») водії фур перешкоджають позачерговому виїзду паливовозів — влаштували своєрідний страйк, погрожують вибивати вікна тим, хто не буде їхати в загальній черзі. Доводиться звертатися до поліції, прикордонників. Як результат — уже більше доби лише на виїзд...», — розповідає представник мережі АЗС.
Пункт «Ягодин–Дорохуськ» — основний пункт перетину кордону для багатьох українських паливних компаній. На думку трейдерів, впровадження «еЧерги» призвело до збільшення тривалості рейсів і зростання вартості перевезень вантажів, оскільки водіям тепер доводиться їхати в обхід Ягодина, відхиляючись від звичного маршруту.
Фото від читача enkorr з КПП «Медика/Шегині»
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти