У початок

Ostchem запустив виробництво AdBlue на базі черкаського «Азоту»

Виробництво AdBlue – спеціальної добавки для дизельних двигунів, що використовується для зниження викидів NO (оксиду азоту), запустив азотний холдинг Ostchem на базі черкаського «Азоту». Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на прес-реліз компанії.

«Сьогодні черкаський «Азот» здатний виробляти обсяг, що забезпечує 80% українського ринку, і за потреби може наростити виробництво для закриття всього внутрішнього споживання і для експорту на ринки ЄС», – повідомляється у прес-релізі компанії у п'ятницю.

Уточнюється, що обсяг ринку в Україні 2022 року становив 23,4 тис. тонн, і він скоротився більш ніж на 10 тис. тонн через воєнні дії. Потенціал зростання українського ринку, після введення стандартів Євро-4, Євро-5, Євро-6 становить понад 250 тис. тонн, вважають у компанії.

Проєкт із виробництва AdBlue на черкаському «Азоті» було анонсовано у лютому 2022 року, у травні 2022-го завод почав випускати перші партії продукту, а сьогодні обсяги виробництва розчину карбаміду становлять 30% від потреб ринку України.

«Ми здатні стати найбільшим національним гравцем і поступово витіснити імпорт. У наших планах стати сильним гравцем на ринках ЄС, де попит на AdBlue перебуває на високому рівні», – заявив керівник азотного бізнесу Ostchem Сергій Павлючук.

Згідно з релізом, нове виробництво пройшло міжнародний аудит і на цьому тижні отримало всі необхідні сертифікати, що підтверджують якість продукту й дозволяють використовувати торгову марку AdBlue і виходити на ринки ЄС, де, за оцінками Ostchem, український AdBlue має гарні перспективи.

Вказується, що на першому етапі компанія має намір наповнити український ринок, плануючи гуртовий продаж реагенту «наливом» безпосередньо із заводу, а також реалізуючи продукцію через роздрібні мережі, АТП й АЗС, і вже провадить із низкою АЗС перемовини про встановлення власних заправних станцій AdBlue.

На думку Ostchem, великим споживачем AdBlue стане АПК, який використовує сучасну техніку нового покоління.

Окремим напрямом буде реалізація продукції у дрібній тарі обсягом 10 і 20 літрів.

На другому етапі планується експорт у навколишні країни ЄС – Литву, Латвію, Румунію, Угорщину й Польщу, а також країни, що є найбільшими споживачами AdBlue, – Німеччину (рівень споживання – 2,4 млн тонн/рік), Францію (2,1 млн тонн/рік), Італію (1,3 млн тонн/рік) й Туреччину (726 тис. тонн/рік). За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку реагенту перевищує 7,2 млн тонн на рік.

Вказується також, що черкаське підприємство «Азот» стане єдиним в Україні виробником AdBlue прямим методом, тобто методом виробництва реагенту з плава карбаміду, тоді як решта виробників використовують так званий метод блендингу, тобто технологію змішування гранульованого карбаміду з водою. Як стверджує компанія, її метод забезпечує дуже високу й стабільну якість за низької ціни, і щоб виділити свій реагент AdBlue на українському і європейському ринках, Ostchem уже зареєстрував власну торгову марку – Ukrblue.

Застосування реагенту передбачено стандартами EURO 6 та спрямоване на скорочення викидів шкідливих речовин. Права на торгову марку AdBlue належать VDA (Verband der Automobilindustrie e.V., Асоціація автомобільної промисловості Німеччини).

Group DF консолідує активи у газорозподільній, хімічній, титановій і портовій галузях, а також у сфері сільського господарства й медіа. Засновник і власник Group DF – український бізнесмен Дмитро Фірташ.

Ostchem – азотний холдинг Group DF. У нього входить «Рівнеазот», «Азот» (Черкаси), а також сєверодонецькі «Азот» і «Стирол» (не працюють, розташовані на окупованих територіях).

Черкаське ПрАТ «Азот» входить до Group DF з 2011 року. Проєктна виробнича потужність підприємства з виробництва аміаку становить 962,7 тис. тонн на рік, аміачної селітри – 970 тис. тонн на рік, карбаміду – 891,6 тис. тонн, КАС – 1 млн тонн на рік.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти