У початок

Orlen хоче виробляти 70 тис. тонн синтетичного палива щорічно з 2030 року

Orlen Group планує випустити 70 тис тонн електронного палива на рік з 2030 року. Журнал GO!, внутрішнє періодичне видання компанії, повідомляє, що більшість синтетичного палива буде використовуватися в авіатранспорті.

У статті «Синтетичне паливо без секретів», опублікованій в останньому номері журналу GO!, пояснюється, що у разі е-палива, технології виробництва якого відомі понад століття, їх властивості, зокрема e-gasoline, e-diesel та e-diesel –jets, дуже схожі на власнивості звичайного пального, виробленого на нафтопереробних заводах (НПЗ), з тією різницею, що вони взагалі не містять сірки.

«Останнім часом ставлення до синтетичного палива змінюється. Це пов’язано з рішеннями, прийнятими нещодавно на рівні Європейського Союзу. Йдеться про ухвалення в березні цього року постанови про заборону реєстрації транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року», — йдеться в матеріалі.

«Діяльність Orlen у сфері виробництва альтернативного палива також включає розвиток виробництва синтетичного палива. Поточна стратегія Orlen Group передбачає, що до кінця 2030 року наша група зможе виробляти 70 тис. тонн такого палива на рік. Однак ми припускаємо, що більша частина продукції буде використовуватися в авіаційному транспорті, декарбонізація якого, враховуючи поточний стан технологій, може бути найефективніше реалізована з використанням електронного палива, і готових технологічних альтернатив немає», – йдеться у публікації.

Резолюція NetZero, прийнята Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA), передбачає, що перевізники досягнуть нейтральності викидів до 2050 року. Orlen Aviation постачає авіаційне паливо Jet A-1 і F-34, а також авіаційний бензин AVGAS 100 LL, які працюють в 11 аеропортах Польщі, включно з найбільшими, такими як «Варшава-Окєнче», «Краків-Баліце», «Катовіце-Пижовіце» й «Познань-Лавиця».

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти