Група Orlen завершує придбання 17 станцій у південній Німеччині, Баварії й Баден-Вюртемберзі, повідомляє польський Центр інформації про енергетичний ринок. Угода розширить мережу концерну до 604 об'єктів і доповнить його географічний діапазон — досі станції Orlen Group було розташовано переважно в західних і північних федеральних землях.
Угоду в Німеччині буде профінансовано за кошти, отримані від продажу частини станції Lotos, продаж якої був однією з умов виправлення з боку Єврокомісії.
Купівлю має бути завершено до кінця лютого після того, як компанія отримає, серед іншого, схвалення німецької картельної контори. «У нашій стратегії ми чітко оголосили про розширення мережі закордонних станцій і послідовно реалізуємо ці кроки. Зараз ми також інвестуємо кошти, отримані від продажу частини станції Lotos у Німеччині. Ми прискорюємо розвиток мережі й доповнюємо її доступність південними федеральними землями, де досі не мали сильної присутності», — каже Даніель Обайтек, президент правління PKN Orlen.
Завершення угоди означає, що Orlen Group зміцнить свою 6 позицію серед найбільших операторів АЗС у Німеччині. 17 сучасних станцій передані австрійській мережі OMV. Станції розташовано в південних федеральних землях Баварія й Баден-Вюртемберг. 12 із 17-ти об’єктів розташовано в зонах дискаунтерів мережі Aldi Süd. Формат станції дає клієнтам змогу купувати якісне пальне й оплачувати його безпосередньо на колонці. Процес ребрендингу станцій буде проведено протягом трьох місяців після їх придбання.
Зараз у Німеччині в мережі Orlen Group працюють 587 станцій. Створення мережі станцій Orlen у Німеччині є результатом рішення німецького антимонопольного відомства, яке 2003 року схвалило придбання BP акцій оператора станції Aral за умови, що BP продасть 4% загальної частки заправок BP/Aral на роздрібному ринку Німеччини. 495 станцій, розташованих в основному в північних і західних федеральних землях, потім перейшли під управління групи Orlen. За останніх 10 років концерн інвестував у Німеччині понад 300 млн євро, насамперед у модернізацію й розвиток мережі АЗС.
Відповідно до стратегії Orlen2030 до 2030 року концерн матиме 3,5 тис. АЗС щонайменше на шести ринках Центральної Європи. Частка зарубіжних станцій у всій торговій мережі збільшиться з 37% до 45%.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти