15 липня ОККО запустила гру в мобільному застосунку Fishka. Тепер за підтримку Сил оборони України можна виграти пальне, каву, знижки й узяти участь у розіграші головного подарунку — одного з трьох автомобілів Volvo XC60.
Про це enkorr повідомили у прес-службі мережі АЗК.
Як зазначається, гра є частиною четвертої хвилі проєкту «Око за око», що спрямований на підсилення «Дронопаду» — ініціативи компанії й фонду «Повернись живим» із протидії ворожим безпілотникам.
Гра буде доступна у додатку з 15 липня до 15 жовтня 2025 року. Щоб узяти участь, потрібно заправити щонайменше 20 л пального PULLS з карткою Fishka або задонатити від 100 грн балами Fishka на проєкт.
Кожні 20 л або 100 грн балами — це 1 спроба зіграти у мобільному застосунку і виграти один із гарантованих подарунків: 10 або 20 л пального PULLS, додатковий Fishback при заправці PULLS, знижку 50% або безкоштовну каву/чай. Крім того, клієнтові може випасти шанс взяти участь у розіграші одного з трьох авто Volvo XC60.
«Це не просто акція — це наш спосіб подякувати всім клієнтам, які долучаються до ініціативи «Око за око» «Дронопад» і допомагають нашим захисникам нищити ворожі розвідувальні й ударні БпЛА. Зараз на лічильнику проєкту вже 2 265 збитих ворожих дронів, і ми хочемо об’єднати навколо допомоги армії ще більше людей, адже впевнений — ми можемо допомогти збити ще більше», — прокоментував запуск проєкту Василь Дмитрів, віцепрезидент з маркетингу ОККО.
Розіграші авто відбуватимуться щомісяця: у серпні, вересні й жовтні. Прямі ефіри події можна буде почути на хвилі радіостанції «Хіт FM» і подивитись на сторінках ОККО в Facebook та Instagram.
Що більше заправок PULLS і донатів балами, то більше шансів виграти авто. До того, за умовами акції, якщо клієнт не виграв Volvo XC60 у попередньому місяці, усі його накопичені шанси автоматично переходять на наступний місяць.
Ініціатива «Око за око» мережі АЗК ОККО й фонду «Повернись живим» системно забезпечує військо зброєю й технікою вже понад три роки. До проєкту «Дронопад» компанія долучилася у березні цього року — з кожного літра пального PULLS гривня летить на збиття ворожих БпЛА. Так, вже понад 107 млн грн з прибутку від продажу цього виду пального спрямовано на «Дронопад».
Нагадаємо, мережа АЗС ОККО також є учасником проєкту «Плюси» — національної програми підтримки військових. На кінець червня завдяки «Плюсам» компанії заощадили військовим понад 200 млн грн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти