На АЗК мережі ОККО відтепер скасовано ліміти на заправку, за умови наявності пального можна скористатися опцією «до повного» й відновлено нарахування/списання балів Fishka на пальне, а також всі товари магазину, ресторану і кафе. Про це компанія повідомляє клієнтам у своєму застосунку.
«Програму лояльності Fishka на ОККО відновлено у повному обсязі, тож маємо для вас аж три чудові новини, – йдеться у повідомленні. – Раз – ліміти на заправку скасовано, тепер, за умови наявності пального на АЗК, ви можете заправлятись досхочу. Два – відновлено вашу улюблену опцію «заправка до повного». Три – відновлено нарахування і списання балів Fishka на пальне, а також всі товари магазину, ресторану і кафе на ОККО».
Як зазначають в ОККО, базовий Fishback (повернення балами на картку Fishka) становить:
Списувати бали тепер можна без обмежень (крім тютюну, алкоголю і пакетів поповнення). Головне – пам’ятати PIN-код від картки Fishka. «Якщо таки забули, його можна легко змінити. Для цього зайдіть у свій профіль, натиснувши на аватарку у верхньому лівому куті головного екрану, оберіть «Налаштування безпеки -> Змінити PIN-код» або зверніться до касира на АЗК», – пояснює прес-служба, додаючи, що перед тим, як їхати на АЗК, варто перевірити, чи потрібний вид пального є в наявності. Це можна зробити за допомогою Telegram-бота @OKKOfuelbot.
Як повідомляв enkorr, мережі АЗС почали відновлювати програми лояльності для постійних клієнтів. Першими на своїх сторінках у Facebook повідомили про це компанії BVS, Rodnik і «БРСМ-Нафта».
Пізніше стало відомо, що з 26 липня у повному обсязі відновила програму лояльності UPGgood мережа АЗК UPG.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти