У початок

ОККО відновила свою програму лояльності в повному обсязі

На АЗК мережі ОККО відтепер скасовано ліміти на заправку, за умови наявності пального можна скористатися опцією «до повного» й відновлено нарахування/списання балів Fishka на пальне, а також всі товари магазину, ресторану і кафе. Про це компанія повідомляє клієнтам у своєму застосунку.

«Програму лояльності Fishka на ОККО відновлено у повному обсязі, тож маємо для вас аж три чудові новини, – йдеться у повідомленні. – Раз – ліміти на заправку скасовано, тепер, за умови наявності пального на АЗК, ви можете заправлятись досхочу. Два – відновлено вашу улюблену опцію «заправка до повного». Три – відновлено нарахування і списання балів Fishka на пальне, а також всі товари магазину, ресторану і кафе на ОККО».

Як зазначають в ОККО, базовий Fishback (повернення балами на картку Fishka) становить:

  • 50 коп./л за заправку будь-якого виду пального,
  • 2% на товари магазину (крім стартових пакетів і тютюну),
  • 3% на товари кафе і ресторану (крім тютюну).

Списувати бали тепер можна без обмежень (крім тютюну, алкоголю і пакетів поповнення). Головне – пам’ятати PIN-код від картки Fishka. «Якщо таки забули, його можна легко змінити. Для цього зайдіть у свій профіль, натиснувши на аватарку у верхньому лівому куті головного екрану, оберіть «Налаштування безпеки -> Змінити PIN-код» або зверніться до касира на АЗК», – пояснює прес-служба, додаючи, що перед тим, як їхати на АЗК, варто перевірити, чи потрібний вид пального є в наявності. Це можна зробити за допомогою Telegram-бота @OKKOfuelbot.

Як повідомляв enkorr, мережі АЗС почали відновлювати програми лояльності для постійних клієнтів. Першими на своїх сторінках у Facebook повідомили про це компанії BVS, Rodnik і «БРСМ-Нафта».

Пізніше стало відомо, що з 26 липня у повному обсязі відновила програму лояльності UPGgood мережа АЗК UPG.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти