У початок

ОККО тримає лідерство в імпорті дизпального

У січні-квітні 2024 року група компаній ОККО стала найбільшим імпортером дизельного пального з обсягом 254,2 тис. т, що майже відповідає показнику компанії за аналогічний період минулого року (262 тис. т).

Про це пишуть у публікації «Точка опори: як працює ринок пального у 2024 році» директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн і кореспондент enkorr Наталія Курган.

На другій і третій сходинках рейтингу розташувалися UPG і гуртовий трейдер «Альянс Енерго Трейд», які збільшили обсяги імпортних постачань дизелю.

Зокрема UPG постачила 187 тис. т, що на 20% більше торішнього показника.

«Найбільшу динаміку показав «Альянс Енерго Трейд», наростивши обсяги вдвічі (до 181,6 тис. тонн) і побудувавши диверсифіковану систему постачань», — йдеться у матеріалі.

Як зазначають його автори, ОККО постачає 95% дизелю з Польщі й Румунії. UPG цього року зосередилася на постачанні американського ДП через свій морський термінал у Польщі.

До ТОП-10 імпортерів дизпального також увійшли WOG (154,1 тис. т), «Пейд» (152,8 тис. т), Південна паливно-експедиційна компанія (74,9 тис. т), «Континенталь Трейд» (64,6 тис. т), «Азарес» (61,6 тис. т), «БРСМ-Нафта» (59,4 тис. т) і «Мартін Трейд» (56,8 тис. т).

Як зазначають експерти, у звітному періоді відбулися відчутні зміни й у кількості імпортерів дизпального — вона впала з понад 350 до 221. Для довідки: 2021 року їх було 96.

У цьому контексті показові й зміни у логістиці, додають автори публікації. Імпорт автотранспортом цього року скоротився у 2,4 раза (295 тис. тонн), тоді як залізницею — зріс на 8%, до 714,7 тис. тонн.

Автори матеріалу зазначають, що імпорт бензовозами — це переважно справа невеликих трейдерів, які заробили на ажіотажі 2022 року й мріють про повернення тих солодких часів.

«Але, як бачимо, ці очікування поступово сходять нанівець. По ринку постійно ходять розмови про банкрутство одних імпортерів за іншими. Це підтверджують і розрахунки, які показують збитковість гуртових постачань цього року через перманентний профіцит дизелю на ринку», — йдеться у тексті.

Нагадаємо, до трійки лідерів-імпортерів бензину у січні-квітні поточного року увійшли ОККО, WOG і UPG.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти