Відповідно до заяв компанії й нафтових аналітиків, американські нафтопереробні підприємства цього кварталу відмовляться від гарячих літніх темпів, оскільки низька маржа бензину і капітальний ремонт заводів знижують ефективність роботи.
Як повідомляє Reuters, керівництво нафтопереробних заводів (НПЗ) прагне до низьких показників використання на рівні 90% у цьому кварталі після того, як більшу частину року вони працювали у середньому й верхньому діапазонах на рівні 90%. Згідно з даними керівників компаній, аналітиків і урядових даних США, відмова від сезонного обслуговування і більший перехід до виробництва дистилятів зменшили виробництво.
Зі слів аналітиків, обсягів виробництва буде достатньо, щоб утримувати ціни на бензин на низькому рівні, оскільки попит буде меншим, ніж скорочення виробництва.
«Прогноз загалом відповідає нашим очікуванням щодо сезонного зниження рівня через спад попиту на бензин», — сказав Метью Блер, керівник відділу досліджень нафтопереробників, хімічних речовин і відновлюваних джерел палива в інвестиційній компанії Tudor, Pickering, Holt & Co.
Минулого тижня Управління енергетичної інформації США (EIA) повідомило про останнє падіння попиту на бензин з 8,86 млн барелів на день (б/д) до 8,7 млн б/д.
Деякі компанії, зокрема друга за величиною Valero Energy, прагнуть продовжувати високий рівень виробництва, щоб задовольнити попит на авіаційне паливо та інші дистиляти. Водночас 14 НПЗ Valero працюватимуть від 93% до 96,5% сумарної потужності сирої нафти, що становить 2,7 млн б/д. HF Sinclair також прагне працювати трохи активніше в цьому кварталі, ніж у минулому, після завершення ремонту заводу.
Marathon Petroleum, найбільший НПЗ США з 13 вітчизняними заводами, що переробляють 2,9 млн б/д, заявив, що планує працювати на 90% потужності, порівняно з 94% минулого кварталу.
Phillips 66, четвертий за величиною нафтопереробник, заявив, що працюватиме в нижньому діапазоні 90% проти 95% у третьому кварталі.
«Вони будуть працювати на 90-91%, — сказав Джон Ауерс, керуючий директор Refined Fuels Analytics. Зі слів Ауерса, американські нафтопереробники наголошують на виробництві дизельного пального, яке має більш високу норму прибутку.
НПЗ можуть змінювати від 5% до 10% свого виробництва, щоб зробити акцент на виробництві дистиляту або бензину.
За даними EIA, дистиляти заробляли близько $1,10 за галон у серпні, тоді як бензин приносив 80 центів за галон.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти