Литовський паливний термінал у Клайпеді суттєво збільшив обсяги перевалки дизельного пального протягом останніх кількох місяців. Після паузи у вересні в жовтні імпорт відновився, й у порт надійшло 110 тис. тонн продукту, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Це найбільший показник цього року.
Варто зазначити, що у серпні обсяги надходження дизпального у Клайпеду склали лише 66 тис. тонн.
Зростання перевалки дизпального у Клайпеді було пов’язано з проведенням ремонтних робіт на Мажейкяйському НПЗ у першій половині жовтня. Відомо, що принаймні половина морського імпорту, 57 тис. тонн, була призначена для Orlen Lietuva. У жовтні литовський підрозділ Orlen відвантажував українським покупцям дизпальне виробництва ОАЕ і Фінляндії. Окрім того, частину обсягів, що надійшли у Литву морем, було призначено для задоволення потреб польського ринку.
У жовтні в Литву також надійшла партія американського дизпального. Танкер із вантажем 44 тис. тонн був доставлений з терміналу Valero St. Charles Refinery у Клайпеду 18 жовтня. Наприкінці минулого місяця автомобільні партії американського дизпального з Литви почали розмитнюватися в Україні. Постачальниками продукту були приватні литовські й латвійські трейдери.
За 10 місяців обсяги морського імпорту дизпального в Литву зменшилися на 43%, до 344 тис. тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти