Пізніше цього року новий нафтопереробний завод (НПЗ) у Мексиці скоротить імпорт бензину й дизельного пального в країну приблизно на третину, що завдасть шкоди прибутковому експортному бізнесу американських компаній, таких як Valero Energy Corp, Exxon Mobil Corp і Marathon Petroleum Corp. Про це повідомляє Bloomberg.
Після багатьох років затримок і перевитрат НПЗ Petroleos Mexicanos Olmeca, також відомий як Dos Bocas, на східному узбережжі Мексики почне переробляти сиру нафту в другій половині 2024 року, зрештою скоротивши потреби в імпорті палива на 200 тис. барелів на день (б/д), кажуть аналітики Wood MacKenzie Ltd і Rapidan Energy Advisors LLC.
Це більш консервативно, ніж офіційна оцінка Pemex, але достатньо, щоб зашкодити прибуткам американських нафтопереробників, які роками покладалися на Мексику як на прибутковий і найбільший ринок збуту за кордоном. Як наслідок, темпи роботи нафтопереробних заводів впадуть зі зниженням маржі, вважає Остін Лін, аналітик Wood Mackenzie.
Це означає, що маржа нафтопереробки в США знизиться цього року до $10-20 за барель, після того, як за останні два роки досягла рекордних значень на рівні $30-60 доларів, сказав Лін.
За даними Kpler, зібраними Bloomberg, торік Мексика імпортувала близько 600 тис. барелів бензину і ДП на день, причому близько 87% із них надходило з США.
Відповідно до презентації компанії, НПЗ, який було запущено у вересні, стабілізує переробку сирої нафти в березні й досягне в середньому 243 тис. б/д цього року. Незрозуміло, коли завод почне виробляти паливний бензин і дизельне пальне, оскільки затримки й збої – звичайна справа для НПЗ Pemex. «Як і раніше буде потреба купувати в USGC», — сказала Лінда Гізеке, директор відділу нафтопереробки консалтингової компанії Rapidan Energy, маючи на увазі компанії узбережжя Мексиканської затоки США.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти