Данська технологічна компанія Topsoe підписала угоду з Holborn Europa Raffinerie (Holborn) про надання своєї технології HydroFlex™ для виробництва екологічно чистого авіаційного пального (SAF) і відновлюваного дизельного пального (HVO) на НПЗ у Гамбурзі. Про це йдеться у повідомленні Topsoe.
Виробництво, як зазначається, має задовольнити попит на SAF, який швидко зростає.
Згідно зі сценарієм чистого нуля Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), на 2030 рік понад 10% споживання палива в авіації має бути екологічно чистим, щоб на 2050 рік досягнути нульових викидів CO2.
«Ми раді підписати цю угоду з Holborn, щоб підтримати енергетичний перехід, нам потрібен більш чистий транспортний сектор на великі відстані. Ключовим кроком у забезпеченні цього є збільшення виробництва SAF й відновлюваного дизельного пального», — зазначила комерційний директор Topsoe Олена Скалтрітті.
Своєю чергою головний виконавчий директор Holborn зазначив, що НПЗ у Гамбурзі перебуває в авангарді зобов’язань із впровадження енергетичного переходу.
«Holborn дуже радий підписати цю угоду з компанією Topsoe, яка є визнаним лідером ринку і чия технологія життєво важлива для обробки наших конкретних вимог до сировини», — каже він.
З його слів, Holborn розробляє комплекс відновлюваних джерел палива для гідроочищеної рослинної олії (HVO) і стійкого авіаційного палива (SAF) на чинному нафтопереробному заводі (НПЗ) в Гамбурзі (Німеччина).
Очікується, що станцію буде введено в експлуатацію на початку 2027 року, включаючи інфраструктуру сполучення з наявними потужностями.
Після завершення завод вироблятиме приблизно 220 тис. тонн відновлюваного дизельного пального й SAF на рік, використовуючи відходи і залишки сировини.
НПЗ Holborn забезпечує Гамбург і північну Німеччину пальним і мазутом. Його продукція імпортується і до інших країн. Зокрема в Україну в січні-липні 2024 року було імпортовано 21 тис. т бензину марки «А-95» і 28 тис. т. дизельного пального виробництва цього заводу.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти