Імпорт сирої нафти в Індію з Латинської Америки й Африки незначно зріс у лютому, оскільки нафтопереробники звернулися до альтернативних джерел, побоюючись втрати постачань російської нафти через посилення санкцій США, свідчать дані торгових джерел Reuters.
Країна Південної Азії стала найбільшим покупцем російської морської нафти, яка продається зі знижкою після того, як західні країни ввели санкції проти москви за її вторгнення в Україну 2022 року.
У лютому імпорт російської нафти впав на 3% порівняно з січнем, до приблизно 1,54 млн барелів на день (б/д), при цьому частка москви у загальних закупівлях сирої нафти Нью-Делі скоротилася до мінімуму з січня 2024 року, свідчать оприлюднені дані.
Згідно з даними, імпорт нафти Індією з африканських країн зріс приблизно до 330 тис. б/д у лютому зі 143 тис. б/д у січні, тоді як імпорт з Південної Америки зріс на 60%, до 453,6 тис. б/д.
У січні Вашингтон запровадив широкі санкції проти російських виробників і танкерів, перервавши постачання з другого у світі виробника й посиливши доступність суден.
Згідно з даними, частка росії у загальному імпорті нафти Індією, третім за величиною імпортером і споживачем нафти у світі, незначно скоротилася приблизно до 30,5% у лютому, тоді як частка Латинської Америки зросла до 9%, найвищого показника з грудня 2021 року.
Минулого місяця Індія отримала рідкісний вантаж габонського сорту Etame і вперше взяла аргентинську нафту Medanito, показали дані.
Згідно з даними, нафтопереробники в Індії збільшили закупівлі російської нафти напередодні крайнього терміну, встановленого 27 лютого згідно з останніми санкціями США для врегулювання деяких енергетичних угод.
Близько півдюжини суден, завантажених російською нафтою, прибули в індійські порти наприкінці місяця і були розвантажені у березні.
Менше надходження російської нафти трохи підштовхнуло частку нафти з членів Організації країн-експортерів нафти й країн Західної Африки в лютому.
Раніше enkorr повідомляв, що у березні Індія почала відновлювати імпорт нафти з росії. Ціни на Urals упали нижче від $60/бар., що дозволило російським компаніям залучати непідсанкційні судна для доставляння вантажів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти