Один із найбільших нафтопереробних заводів (НПЗ) Індії був змушений шукати альтернативні дорожчі вантажі сирої нафти з Близького Сходу, щоб компенсувати менші постачання з росії, акцентуючи на зміні моделей експорту, оскільки трейдери зосереджуються на перспективах світового ринку 2025 року. Про це повідомляє Bloomberg.
«Нам не вистачає трьох-чотирьох російських вантажів для завантаження в січні й доставки у лютому», — сказав фінансовий директор Bharat Petroleum Corp. Ветса Рамакрішна Гупта.
«Ми оголосили тендери й забезпечили альтернативні сорти з Іраку, ОАЕ та інших», — додав він, маючи на увазі країни включно з Об’єднаними Арабськими Еміратами.
Індія стала основним ринком для потоків російської нафти після повномасштабного вторгнення москви в Україну 2022 року, збільшивши імпорт, що сприяє швидкому зростанню її економіки. Проте останніми тижнями країна зіткнулася зі скороченням постачань, оскільки західні держави посилили мережу санкцій проти так званого тіньового флоту танкерів москви, а російські нафтопереробники збільшили темпи експлуатації. Крім того, на москву також чиниться тиск, щоб вона дотримувалася виробничих цілей ОПЕК+.
Хоча постачання на Близький Схід були на $2 за барель дорожчими, ніж російська Urals, на більш широкому ринку немає дефіциту нафти, сказав Гупта в інтерв’ю у вівторок. Наразі BPCL не планує збільшувати обсягів за річними угодами з національними нафтовими компаніями, які буде узгоджено наступного місяця, сказав він.
Згідно з даними аналітичної компанії Kpler, імпорт нафти Індією з росії цього місяця знизився до 1,47 млн барелів на день (б/д), що є найнижчим показником з грудня минулого року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти