Індонезія очікує, що її програма біодизеля B40, спрямована на зменшення залежності країни від імпортного дизельного пального, буде повністю реалізована наступного місяця після затримок на початку року, заявила 14 лютого офіційний представник міністерства енергетики Енія Лістіані Деві.
За її словами, станом на п’ятницю цього року розподіл біодизеля на основі пальмової олії досяг приблизно 1,2 млн кубометрів.
Як повідомляє Reuters, Індонезія планувала запустити обов’язкову суміш B40, що містить 40% пального з пальмової олії з 1 січня, але стикнулася з деякими затримками через нормативні проблеми, тому дистриб’юторам палива дали перехідний період до кінця лютого.
Раніше суміш містила 35% пальмової олії. Енія сказала, що продовження перехідного періоду не буде. «Я думаю, що всі докладають зусилля для цього», — сказала вона журналістам.
Учасники ринку пальмової олії уважно спостерігають за запровадженням в Індонезії вищих обов’язкових сумішей біодизеля, оскільки оцінюють, як попит з боку енергетичного сектора може вплинути на експорт пальмової олії в Індонезії.
Індонезія, найбільший у світі виробник пальмової олії, виділила 15,6 млн кг біодизеля для розповсюдження в 2025 році, порівняно з приблизно 13 млн кг 2024-го.
Більший обсяг цього року може вимагати більшої субсидії, яку Індонезія надає на виробництво дизельного пального з пальмової олії. Для фінансування очікуваної більшої субсидії уряд планує підвищити експортний збір на сиру пальмову олію до 10%, з поточних 7,5%.
Офіційний указ про запровадження нового збору все ще в процесі, повідомив журналістам Едді Абдуррахман, виконавчий директор державного фонду плантацій, який збирає та управляє збором.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти