У початок

Нарешті: у мережі UPG з’явився «фірмовий» дизель

Мережа АЗК UPG уперше запустила преміальне пальне з покращеними властивостями — upgDIESEL. Про це повідомляє прес-служба мережі.

Мережа отримує upgDIESEL на основні американського продукту, постійні постачання якого було налагоджено за допомогою морського терміналу у польському Щецині. Як свідчать лабораторні дослідження, це пальне відрізняється високим цетановим числом (до 56 одиниць) й ультранизьким умістом сірки (2,7-3 ppm за дозволених стандартом Євро-5 10 ppm).

Задля підвищення миючих і захисних властивостей пального UPG використовує присадку Powerguard виробництва концерну Innocpec (Німеччина).

«Відтепер на стелах наших АЗК і брендове дизельне пальне. Тож навіть до нашої комунікаційної складової ми додаємо слово «нарешті». Сьогодні портфель UPG на 100% складається з найкращих продуктів, які лише існують на світовому ринку», — заявили у прес-офісі компанії.

Поки невідомо, чи планує UPG запуск «фірмового» бензину. Наразі компанія зосередилася на постачаннях винятково німецького бензину А-95 і А-100, зробивши відповідні позначки на стелах АЗС і підготувавши комунікаційну компанію з цього приводу.

Як фірмовий на UPG пропонується upg95 – бензин з октановим числом не нижче від 97, але без додавання миючої присадки. У 2020-2021 роках UPG розпочала продажі бензину А-100 й наразі це лідер із його постачань і роздрібної реалізації (подробиці читайте у публікації «Хороший понт. Хто і як продає в Україні бензин А-98/100»).

Щодо дизелю, то у зимовому сезоні 2022-2023 років UPG реалізувала проєкт продажу винятково арктичної марки дизпального, але вирішила згорнути його.

До останнього часу UPG була єдиною з національних мереж, яка не практикувала продаж пального з миючими присадками. Вперше такий продукт з’явився 2008 року в мережі Formula (компанія «УТН-Восток») і мав аналогічне маркування.

Довідка enkorr

Діяльність «Укрпалетсистем» охоплює два основних напрями: гуртові (бензовозні норми) й роздрібні продажі світлих нафтопродуктів через мережу АЗК UPG, яка нараховує понад 80 комплексів. За показником добових продажів через один АЗК мережа – ринковий лідер із показником понад 12 тис. л. UPG також активно розвиває непаливний бізнес на своїх об’єктах, зокрема ресторани під брендом VIVO café.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти