Колона російських нафтових танкерів застрягла в Суецькому каналі. Один із агрегатів зламався. До запровадження санкцій росія почала закуповувати старі й ті танкери, які вже було призначено на металобрухт, для створення так званого тіньового флоту, який рухається з вимкненою AIS для відстеження маршрутів кораблів. Про це повідомляє Rzeczpospolita з посиланням на російські ЗМІ.
Танкер Seavigour зламався під час перетину Суецького каналу в складі конвою суден, які транспортували російську нафту з росії в Китай. Адміністрація каналу спрямувала на місце три буксири, повідомили в прес-службі адміністрації Суецького каналу.
Провал стався на 12-му кілометрі каналу. «Одразу було спрямовано три рятувальні буксири. (…) Зараз ведуться роботи з підключення буксирів до судна для підготовки до його буксирування», – зазначили в прес-службі. Глава адміністрації каналу Усама Рабія повідомив порталу Al-Youm Al-Sabea, що у танкера відмовили двигуни.
Весь рух по Суецькому каналу припинено. Регулярне судноплавство відновиться, коли зламаний танкер відбуксирують на 17-й кілометр каналу. У прес-службі зазначили, що судноплавство з півдня може бути відновлено за умови очікування суден в районі Великих озер до завершення буксирування нафтоналивних танкерів.
Восени минулого року кремль почав скуповувати з ринку старі танкери, які часто збиралися на металобрухт. За оцінками суднобудівного брокера Braemar для агентства Bloomberg, було закуплено понад 240 танкерів, зокрема 102 Aframax, 58 Suezmax і 80 супертанкерів, щоб підтримувати щоденне транспортування 4 млн барелів російської нафти на Далекий Схід. Раніше вони транспортували іранську й венесуельську нафту (також потрапила під санкції).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти