У початок

KN і Orlen Lietuva розпочнуть відвантаження ДП з терміналу у Маріямполі

Оператор нафтохімічних терміналів і терміналів скрапленого природного газу KN (AB Klaipėdos nafta) і компанія Orlen Lietuva здійснюватимуть завантаження дизелю в танкери на нафтовому терміналі Маріямполь, орендованому KN, інфраструктура якого складається з двох резервуарів місткістю близько 7 тис. м куб., йдеться у прес-релізі.

Зі слів генерального директора KN Даріуса Шиленскіса, потребу оренди додаткових потужностей Маріямпольського нафтотерміналу було продиктовано збільшенням обсягів транспортування нафтопродуктів у західному напрямку.

«Коли росія почала широкомасштабну війну в Україні, повністю змінився ланцюг постачань нафтопродуктів. Частину продукції транспортують в Україну з Литви, але через різну ширину залізничних колій звичайний залізничний транспорт використовувати неможливо. Ми надаємо нашим клієнтам послуги із завантаження палива у залізничні вагони та в ISO-контейнери, але цей спосіб доставки палива обмежений через різну ширину залізничних колій і завантаженість усього логістичного ланцюга», – зазначив Д. Шиленскіс.

З його слів, із цих причин значна частина палива транспортується з Литви в Україну танкерами. Неможливо запропонувати такі послуги на танкерному парку нафтового терміналу KN Klaipėda через його високу завантаженість та наявні договірні зобов’язання з існуючими клієнтами.

Враховуючи ці обставини й потреби Orlen Lietuva, було вирішено запропонувати послуги з навантаження нафтопродуктів на Маріямпольському нафтотерміналі, з якого автоцистерни зможуть швидше добиратися до України не тільки завдяки меншій завантаженості логістичного ланцюга, але також через меншу відстань, оскільки термінал Маріямполе рохзташовано у надзвичайно стратегічно вигідному місці.

Повідомляється, що згідно з угодою про співпрацю комерційним оператором Маріямпольського нафтотерміналу стала KN, яка створила на терміналі акцизний склад, а основним користувачем терміналу стала компанія Orlen Lietuva, яка здійснює навантаження дизелю із залізниці у вагони-цистерни.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти