У початок

Морський відплив: обсяги імпорту ДП на південному напрямку обвалилися у кілька разів

На українському ринку зберігається профіцит дизельного пального. Після стабілізації енергопостачання в усіх областях країни спостерігається різке падіння обсягів закупівлі палива власниками генераторів. Це є одним із чинників скорочення закупівель імпортного продукту.

З початку місяця українські компанії значно зменшили обсяги імпорту на південних напрямках постачань. Трейдери повідомляють, що останнім часом на дунайських терміналах і чорноморських портах Румунії й Болгарії поменшало танкерів. За даними еnkorr, минулого тижня (13-19 лютого) імпортери розмитнили лише 9,5 тис. тонн дизпального, це у 5,5 раза менше, ніж двома тижнями раніше.

В умовах, коли ринок перелитий, власники морського ресурсу перебувають у найбільш уразливому становищі, оскільки потрібно організувати необхідну кількість автомобільного транспорту або залізничних цистерн для вивантаження обсягу продукту з судна.

«Зазвичай на розвантаження баржі або танкера відводиться 72 години, після цього починає діяти демередж, обсяг якого залежно від розміру судна може становили $5-15 тис. на добу. Через це деякі компанії не ризикують замовляти перевезення», — пояснює суть проблеми трейдер, який продає паливо на одному з дунайських терміналів.

Водночас учасники ринку зазначають, що ставки фрахту на танкери не падають, оскільки у решті чорноморського регіону попит на транспортні послуги залишається високим.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти