У початок

Морський імпорт ДП у Литву в листопаді різко скоротився

У листопаді обсяги перевалки дизельного пального на терміналі у Клайпеді впали з 110 тис. тонн до 25 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».

Скорочення морського імпорту зумовлено зростанням виробництва на Мажейкяйському нафтопереробному заводі (НПЗ). У першій половині жовтня на заводі Orlen Lietuva проводилися ремонтні роботи, через це компанія імпортувала дизпальне для виконання зобов’язань перед покупцями.

Відомо, що у жовтні й листопаді Orlen Lietuva, окрім палива власного виробництва, відвантажував продукт з ОАЕ й Фінляндії.

На скорочення обсягів перевалки дизпального на Klaipedos Nafta Terminal також могла вплинути ситуація на польсько-українському кордоні. Після блокування КПП «Дорогуськ-Ягодин», через який проходив майже весь імпорт нафтопродуктів з балтійського напрямку, вартість транспортування дизпального в Україну суттєво зросла. Це зробило невигідними закупівлю палива з Литви. У листопаді автомобільний імпорт дизпального з Литви в Україну впав з 48,5 тис. тонн до 21,8 тис. тонн.

Минулого місяця єдиним постачальником дизпального у Клайпеду були США. Партію обсягом 25 тис. тонн виробництва ExxonMobil Beaumont Refinery було розвантажено 25 листопада. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти