У початок

Морський експорт російської нафти в Європу впав до п’ятитижневого мінімуму — Bloomberg

Перерозподіл російського експорту сирої нафти на користь Азії набирає обертів, рекордні обсяги прямують танкерами у порти регіону. Необхідність переходу стає гострішою, оскільки нависає заборона на морський імпорт у Європу, яка раніше була основним експортним ринком для росії. Дві третини сирої нафти, що завантажується на танкери в російських портах, зараз прямує в Азію. Про це повідомляє Bloomberg.

На початку року частка морських постачань в азіатський регіон не перевищувала 40%. Зараз Китай з Індією складають основу торгівлі, також незначні обсяги спрямовуються до Шрі-Ланки й Об’єднаних Арабських Еміратів.

Загальний обсяг вантажів, що відправляються з росії, у період 5-11 листопада впав до тритижневого мінімуму в 2,9 млн барелів на день (б/д). Обсяг сирої нафти на суднах, що прямують у Китай, Індію й Туреччину, у три країни, які стали найбільшими покупцями переміщених російських постачань, а також обсяги на суднах, які ще не вказали кінцевого пункту призначення, зросли до рекордних 2,39 млн барелів на день протягом чотирьох тижнів до 11 листопада.

Морський експорт російської нафти у європейські країни знизився до зростання попереднього тижня, впавши до п’ятитижневого мінімуму в 700 тис. б/д за 28 днів до 11 листопада. Потоки знизилися на 89 тис. б/д, або на 11%, порівняно з періодом до 4 листопада. Ці цифри не включають постачання в Туреччину.

Усі цифри не враховують вантажів, визначених як казахстанський сорт KEBCO. Йдеться про вантажі АТ «КазТрансойл», які прямують через росію на експорт через усть-лугу й новоросійськ.

Казахські барелі змішуються з нафтою російського походження для створення єдиного експортного сорту. Після повномасштабного вторгнення росії в Україну Казахстан змінив бренд своїх вантажів, щоб відрізнити їх від вантажів російських компаній. Транзитну нафту окремо звільнено від санкцій ЄС.

Танкери, що перевозять російську сиру нафту, усе більше приховують місця свого призначення. Відбулося значне зростання кількості суден, які вказують своїм наступним пунктом призначення Порт-Саїд або Суецький канал. Залишається ймовірним, що більшість із цих суден почнуть сигналізувати до індійських портів, коли вони пройдуть через канал.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти