MOL Group закрила продаж 39 АЗС компанії Shell, з яких 19 станцій належать до власного роздрібного бренду компанії, а 20 — до колишньої OMV Словенія, тепер об’єднаної мережі MOL та INA. Угода була умовою, встановленою Європейською комісією для нещодавнього поглинання групою ще в липні, повідомляє PetrolPlaza.
Після придбання дочірньої компанії OMV присутність MOL разом із INA зросла до 130 торгових точок у Словенії. Компанія позиціонує себе як другий за величиною роздрібний продавець у країні й зараз налаштована на покращення безпеки постачання по всій країні.
Передати 39 станцій в управління планується в жовтні, а ребрендинг першої колишньої станції OMV, тепер MOL&INA у Мурській Соботі, розпочнеться найближчими днями.
Повний процес ребрендингу планується завершити протягом першої половини 2024 року, причому всі станції MOL&INA буде ребрендинговано, 27 із яких працюватимуть під брендом INA. Клієнти на словенському ринку також отримають вигоду від цього спільного придбання, зокрема транзитні клієнти, які подорожують через Словенію, а також хорвати, які матимуть більше місць зі знайомими брендами, до яких вони звикли.
Згідно з планами, після завершення проєкту модернізації нафтопереробного заводу в Рієці INA стане основним постачальником палива для всієї мережі автозаправних станцій групи MOL у Словенії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти