Прибуток від виробництва дизельного пального в Азії знижується в міру того, як китайські нафтопереробні підприємства збільшують експорт у регіон, але європейська заборона на російські нафтопродукти, що насувається, може змінити ситуацію, повідомило агентство Reuters.
Маржа виробництва бареля газойлю — компонента дизельного пального — із дубайської нафти на стандартному сінгапурському НПЗ у понеділок упала до $30,9.
Це нижче від недавнього піку в $38,89 за барель, досягнутого 25 січня, але, що важливіше, ця маржа падає відтоді, як китайські нафтопереробні підприємства збільшили експорт у четвертому кварталі минулого року.
Маржинальність виробництва газойлю досягла піку четвертого кварталу $46,83 за барель 18 жовтня, а до закриття торгів у понеділок вона знизилася на 34%.
Експорт дизельного пального з Китаю виріс другий місяць поспіль у грудні, досягнувши 2,79 млн тонн, що на 32,8% більше, ніж у листопаді, коли було 2,10 млн тонн, згідно з офіційними даними, опублікованими 18 січня.
Це відповідає приблизно 675 тис. б/д і є найвищим показником із березня 2021 року, який також більш ніж удвічі перевищує найнижчий показник 2022 року, який зафіксовано у травні, коли він становив 290 тис. барелів.
Експорт нафтопродуктів з Китаю у січні, ймовірно, був нижчим, ніж у грудні. За оцінками Refinitiv Oil Research, він склав 1,16 млн тонн, що нижче за грудневий показник у 2,79 млн тонн.
Однак у китайських НПЗ ще достатньо вільних експортних квот, і вони, ймовірно, збільшать постачання нафтопродуктів із лютого.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти