Малазійський енергетичний гігант Petronas повідомив про падіння продажів скрапленого природного газу (СПГ) 2023 року, а його прибуток знизився на 20,6% порівняно з роком раніше через зниження цін, повідомляє LNG Prime.
Продажі СПГ компанії впали на 3,9%, до 32,90 млн тонн протягом січня-грудня, порівняно з 34,23 млн тонн 2022 року.
У Petronas заявили, що валовий обсяг продажів СПГ знизився на 1,33 млн тонн в основному через зниження заводського виробництва й менші можливості торгівлі порівняно з минулим фінансовим роком.
Протягом ІV кварталу продажі СПГ у 8,95 млн тонн залишилися майже незмінними порівняно з 8,90 млн тонн за той же період 2022 року.
Протягом 2023 року Petronas постачила 403 вантажі СПГ з гігантського експортного підприємства Bintulu LNG в Сараваку потужністю 30 млн тонн на рік, що на два вантажі менше, ніж 2022 року.
Завод у Бінтулу, який відвантажив понад 12 тис. вантажів СПГ від початку роботи 1983 року, складається з дев’яти блоків і забезпечує ключові центри попиту, такі як Японія, Південна Корея, Китай і Тайвань.
Комплекс LNG включає MLNG Satu, MLNG Dua, MLNG Tiga й останній Train 9, комерційна експлуатація якого розпочалася 2017 року.
Окрім наземних об’єктів, Petronas продовжує розширювати свій бізнес FLNG, і торік компанія уклала контракт на проєктування, постачання, будівництво і введення в експлуатацію (EPCC) для прибережного плавучого проєкту СПГ у штаті Сабах.
Японська компанія JGC, яка займається СПГ, і південнокорейська Samsung Heavy будують третій плавучий виробник СПГ для Petronas, потужність якого становитиме 2 млн тонн на рік. Його планують завершити 2027 року.
Після завершення будівництва прибережний завод СПГ збільшить виробництво СПГ Petronas з плавучих заводів СПГ з 2,7 млн т на рік до 4,7 млн т на рік.
Наразі Petronas експлуатує два плавучі заводи СПГ, а саме 1,2 млн т на рік PFLNG Satu, а також 1,5 млн т на рік PFLNG Dua, обидва розташовано на березі Сабаху.
Petronas повідомила, що протягом 2023 року вона доставила 38 вантажів СПГ від цих двох плавучих виробників СПГ, що на 5 вантажів менше, ніж 2022 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти