У початок

Червоний листопад: дизель злетів на 1 100 грн/т

Також є російською мовою

За минулий робочий тиждень вагонні партії дизельного пального здорожчали на 1 070 грн/т і майже на гривню зросла вартість автомобільних партій. Про це повідомляє «Консалтингова група «А-95» за підсумками власного моніторингу.

Підштовхнули ціни події на зовнішньому ринку. З початку тижня котирування дизпального на Північному Заході Європи виросли на $30/т, до $390/т, у Середземномор'ї на $31, до $387/т, або на 8,4 і 8,5% відповідно.

Український ринок продублював світову кон'юнктуру не повною мірою: вагонні норми виросли на 1 070 грн/т (5,3%) порівняно з 20 листопада і 27 листопада показали середній рівень 21 320 грн/т.

У Коростені до кінця тижня пропозицій майже не залишилося, хоч упродовж тижня тут спливали ОККО з «Паралеллю» і білорусько-російським ресурсом. Ціни коливалися в широкому діапазоні 20 200-21 500 грн/т і до кінця тижня непомітно додали 1 500 грн/т.

Низка трейдерів повідомили enkorr про перебої з відвантаженнями з Мозиря, які дивним чином збіглися зі скаргами і на оператора постачань по Гомелю – там теж нібито почалася метушня з вагонами. Тим часом учасники ринку пов'язують ці синхронні збої з бажанням ресурсотримачів притримати товар на бадьоро зростаючому ринку.

Накинувши за тиждень 1 000 грн/т, «Анвітрейд» у Києві тестував планку 21 250 грн/т, а в Новограді – 21 050 грн/т (+ 900-950 грн/т). У «Південному», де трейдер торгує «літом» з Індії й Туреччини, попри граничні значення температури, «Анві» зберігав спокій, підвищивши ціну на 1 250 грн/т – до 21 500-21 750 грн/т. Судячи з усього, у компанії є свої люди в Гідрометцентрі?

Вода і полум'я продовжували боротися в Миколаєві. «Фідея» пропонувала «зиму» з Туреччини за 21 300 грн/т. При цьому за тиждень компанія накинула 1 100 грн/т, показавши, що ніщо людське їй не чуже і що у неї теж є цінове дно. У свою чергу, цінова вершина, як і раніше, розташовувалася в сусідніх миколаївських резервуарах компанії «Алпен Трейд». Вона докинула 1 150 грн/т, виставивши ціну 21 950 грн/т. Ця ціна залишається максимальною на всьому Півдні, тому на що роблять розрахунок бакинці, залишається незрозумілим.

Кременчуцький НПЗ 27 листопада вийшов із ціною 21 400 грн/т (+1 000 грн/т за тиждень). Основні трейдери «Альянс Енерго Трейд», Sun Oil, «УНТК» і «Альянс Ойл Україна» розсипалися навколо цього рівня в радіусі 200 грн/т.

Дрібногуртові ціни також продовжили зростання, середній рівень додав 0,98 грн/л і досяг 18,25 грн/л. Відзначимо, що востаннє таку ціну було зафіксовано в березні. Ніхто не хотів продешевити, тому окремі трейдери змінювали цінники по кілька разів на день. Інші просто знімали пропозиції.

На терміналі в Новограді-Волинському дрібногуртові партії ДП за тиждень виросли в середньому на 95 коп./л, «Анвітрейд» пропонував пальне за ціною 17,95 грн/л, інші трималися в діапазоні 17,85-17,90 грн/л.

У Коростені було те ж саме: ціни зросли на гривню. Щоправда, місцева загадка на ім'я «Фактор» учергове знайшла в собі сили запропонувати найменшу ціну – 17,80 грн/л.

Мінімально виріс кременчуцький ресурс, завод підняв ціну на 84 коп./л – до 17,98 грн/л. Характерно, що чимало трейдерів були готові розлучитися з продуктом набагато дешевше, хоч були й ті, хто намагався зіграти на ажіотажі, пропонуючи його по 18,06 грн/л.

Найбільше штормило на Півдні. У «Південному» «Анвітрейд» просив за «літо» 18,45 грн/л, при цьому «поліпшивши» ціну на 1,30 грн/л. Мабуть, дешевше лежали залишки в Одесі, звідки «Укртатнафта» пропонувала по 18,23 грн/л (+84 коп./л).

Кубок «За доступність» продовжує перебувати в руках «Фідеї» – 17,80 грн/л, нехай це і вище, ніж тижнем раніше, на 92 коп./л. Найближчі переслідувачі не змогли підійти ближче, ніж до 18,00 грн/л. Хоча деякі сміливці намагалися торгувати тут по 18,40 грн/л.

«Торгувати в умовах зростаючого ринку стало комфортніше, можна трохи підтягнути економіку. Плюс у більшості трейдерів закінчилися зобов'язання за річними контрактами, немає тиску з боку надлишкового ресурсу», – заявив enkorr один із учасників ринку. Попри це, ринок з тривогою очікує запровадження нового локдауна, що може погіршити зниження сезонної активності. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти