Ключові азіатські нафтопереробні підприємства мають намір укласти 2024 року угоди на експорт дизельного пального з нижчими надбавками, ніж торік, оскільки глобальні пропозиції зростуть наступного року на тлі повільнішого зростання світового попиту, повідомили Rueters п’ять торгових джерел.
Найбільші нафтопереробні підприємства Південної Кореї, GS Caltex і SK Energy, дочірня компанія SK Innovation, ймовірно, укладуть угоди щодо дизельного пального з вмістом сірки 10 ppm з кінцевими споживачами з премією від 50 до 60 центів за барель. Вони додали, що котирування в Сингапурі цього року впали з премії в $1 до $1,50 за барель.
Це сталося після того, як минулого місяця тайванська Formosa Petrochemical Corp (FPCC) продала принаймні один вантаж обсягом 750 ти. барелів на місяць західному торговому дому Vitol з премією від 80 центів до $1 за барель.
Падіння надбавок на ДП може вплинути на прибуток від нафтопереробки таких великих експортерів палива. За даними консалтингової фірми FGE, на промислове паливо припадає приблизно від 45% до 60% експорту нафтопродуктів з Тайваню і Південної Кореї.
«Наступні (кілька) років експорт із Близького Сходу зростатиме, і це є ведмежою рушійною силою ринку», — сказав речник компанії FPCC К. Й. Лін.
На тлі збільшення пропозиції азіатським нафтопереробникам доведеться або скоротити виробництво, або продавати очищене паливо за нижчими цінами, додав він.
На Азію й Близький Схід припадає близько половини світових постачань дизельного пального.
Трейдери також не хочуть розщедритися на вищі премії за термінові постачання, повідомило сингапурське торгове джерело, оскільки середня спотова премія 2023 року була нижчою від $1,50 за барель, це менше, ніж строкові премії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти