У початок

Кількість нових електромобілів з Китаю в ЄС упала після введення мит

Кількість електромобілів, зареєстрованих у ЄС китайськими автовиробниками, такими як BYD Co. і MG корпорації SAIC Motor Corp., минулого місяця скоротилася на 45% порівняно з червнем, повідомляє Bloomberg.

У липні тарифи Європейського Союзу уповільнили приплив електромобілів китайського виробництва, оскільки блок вжив заходів для захисту своїх автовиробників. Падіння могло бути збільшене автовиробниками, які поспішали доставити електромобілі дилерам до набрання чинності додатковими митами 5 липня.

У Німеччині китайські бренди становили 8% реєстрацій транспортних засобів у липні, що нижче від червневих 13%. У Франції падіння становило 5% із 8%. У Великій Британії, яка не є членом ЄС, китайські бренди набрали обертів.

Повідомляється, що загалом китайські бренди не сильно відстали від загального 36%-го спаду продажів електромобілів у 16 ​​країнах.

З 2019 року MG, BYD та інші неухильно зростали — їхня частка на ринку електромобілів ЄС у липні становила 8,5% порівняно з 7,4% роком раніше.

Хоча електромобілі, як і раніше, становлять невелику частину всього європейського ринку, згодом вони домінуватимуть, оскільки автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) поступово виводяться з обігу.

У липні BYD продала втричі більше електромобілів на 16 ринках, аніж роком раніше. MG, частина китайської державної SAIC, повідомила про падіння продажів на 20% у липні порівняно з минулим роком, а продажі Polestar упали на 42%.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти