Китай і Саудівська Аравія були головними напрямками для російського морського експорту мазуту і вакуумного газойлю (VGO) у липні, заявили трейдери, а дані LSEG показали в п'ятницю, 16 серпня.
російський експорт мазуту й VGO морським транспортом минулого місяця зріс на 7% порівняно з червнем – до приблизно 4,05 млн метричних тонн, чому сприяло завершення сезонного технічного обслуговування на російських нафтопереробних заводах (НПЗ).
Потужність первинного нафтоперероблення в росії в автономному режимі за липень на рівні 2,5 млн тонн була нижчою за червневий рівень приблизно на 44%, згідно з розрахунками Reuters, заснованими на даних галузевих джерел.
З того часу, як у лютому 2023 року набуло чинності повне ембарго Європейського Союзу на російські нафтопродукти, країни Азії стали основним напрямком для постачання російського мазуту й VGO.
У липні прямі відвантаження мазуту й VGO з російських портів у Китай зросли на 18% порівняно з попереднім місяцем – до 0,7 млн тонн.
Згідно з джерелами на ринку, Китай імпортує прямогонний мазут і VGO для перероблення сировини, об'єднуючи її з сирою нафтою марки Urals.
Навантаження до Саудівської Аравії зросли майже вдвічі з червня – до 0,7 млн тонн, в основному призначених для електростанцій під час спекотного літнього сезону, коли споживання електроенергії досягає піка, свідчать розрахунки Reuters і дані LSEG.
Постачання російського мазуту й VGO в Індію у липні скоротилися на 7% – до 0,48 млн тонн, тоді як відвантаження «брудних» нафтопродуктів до Фуджейри зросли до 320 тис. тонн з 200 тис. тонн, а в Туреччини – до 264 тис. тонн з 95,5 тис. тонн.
Експорт мазуту й VGO у Південну Корею з російських тихоокеанських портів зріс до 118 тис. тонн з 36,2 тис. тонн у червні, свідчать дані судноплавства.
Близько 295 тис. тонн VGO й мазуту, завантажених у російських портах у липні, пішли на завантаження з судна на судно поблизу Греції й Мальти. Більша частина цих вантажів потрапляє в Азію, повідомили джерела на ринку.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти