Експорт дизельного палива з Китаю різко зріс, оскільки місцевий попит на паливо падає, а нафтопереробники користуються перевагами зміни розподілу переробки, що робить експорт прибутковим, пише Bloomberg.
Згідно з даними аналітичної компанії Vortexa Ltd., у перші 11 днів липня постачання становили в середньому понад 300 тис. барелів на день. Це найбільший щоденний експорт, зареєстрований за попередні чотири повні місяці.
Збільшення обсягів продажів за кордоном від найбільшого імпортера сирої нафти відбувається під час сезонного падіння місцевого попиту влітку, хоча це також може бути пов’язано із слабким відновленням Китаю. Зростання потоків також, ймовірно, посилить конкуренцію і потенційно вплине на прибутки нафтопереробників в інших частинах Азії.
Згідно з оцінкою галузевого консультанта OilChem, переробники на півдні Китаю заробляють майже на 280 юанів ($39) за тонну більше, експортуючи дизель до Сингапуру, ніж продаючи його на внутрішньому ринку. Це найвищий показник з початку року і порівнянний із втратами за більшу частину другого кварталу.
Нафтопереробники в Китаї відправляють свою продукцію за кордон згідно з загальнонаціональною системою квот. Цього місяця державні нафтопереробні заводи збираються наростити обсяги виробництва до 10 млн барелів на день, що є найвищим показником цього року після завершення сезонного ремонту.
«Китай, безсумнівно, має потенціал для збільшення експорту дизельного палива пізніше цього року», — сказав Замір Юсоф, старший нафтовий аналітик Kpler. Хоча попередив, що фактичний рівень залежить від того, скільки додаткових квот отримають компанії. Згідно з останнім прогнозом аналітичних компаній щодо попиту й пропозиції, місячний надлишок дизельного палива становить близько 750-800 тис. барелів на день протягом решти року, сказав він.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти