Експорт дизельного пального (ДП) з Китаю в листопаді впав на 44,9% порівняно з минулим роком і становив 1,16 млн метричних тонн, оскільки внутрішній попит залишається вищим за пандемічний рівень, але стикається з продовженням зустрічного вітру через уповільнення ринку нерухомості в країні, пише Reuters.
Експорт дизпального, на який припадає найбільша частка виробництва нафтопереробних заводів (НПЗ), виріс порівняно з жовтнем з 1,11 млн тонн, свідчать дані Головного митного управління.
Експорт ДП з початку року зріс на 61,0% порівняно з попереднім роком.
Слабкий макроекономічний фон і застій у секторі нерухомості, помітні у зниженні індексу PMI у промисловості й нещодавньому зниженні Moody's прогнозу суверенного кредитного рейтингу, продовжують пригнічувати внутрішній попит на ключове паливо.
Постачання бензину знизилися з жовтневих 1,09 млн тонн до 890 тис. тонн, рівень внутрішніх поїздок нормалізувався після початку свята Золотого тижня на початку жовтня.
Експорт бензину впав на 40,0% порівняно з 1,49 млн тонн торік, коли пандемічні обмеження значно обмежили внутрішні подорожі.
Експорт авіапалива становив 1,59 млн тонн, що на 3,9% більше, ніж у жовтні, і на 26,9% більше, ніж торік (1,26 млн тонн). Внутрішній попит на гас продовжує сприяти повному відновленню внутрішнього туристичного ринку, причому кількість внутрішніх авіарейсів уже перевищує рівень до COVID-19 і, як очікується, зростатиме далі.
Однак, згідно з даними авіаційної аналітичної компанії OAG, пропускна здатність міжнародних авіакомпаній у Китаї та з Китаю у листопаді цього року становила близько 57% від показника за ті ж місяці 2019 року, до того, як пандемія призупинила міжнародні подорожі.
Переробка нафти на нафтопереробних заводах (НПЗ) Китаю в листопаді сповільнилася порівняно з попереднім місяцем до 14,48 млн барелів на день (б/д), найнижчого щоденного рівня з періоду січня-лютого, протягом якого темпи видобутку становили в середньому 14,36 млн б/д.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти