Китай видав третю і, ймовірно, останню партію квоти на експорт палива цього року, зберігаючи рівень, дуже схожий на 2023 рік, на знак того, що він не хоче заохочувати нафтопереробників до збільшення активності. Про це повідомляє Bloomberg.
Сім нафтопереробників і трейдерів отримали дозвіл на експорт 8 млн тонн бензину, дизельного й авіаційного пального у рамках траншу, повідомляє галузевий консультант JLC і Mysteel OilChem. Таким чином, загальний обсяг квот за рік досягне 41 млн тонн порівняно з 40 млн тонн 2023 року. Згідно з JLC, партія, ймовірно, буде останньою за рік.
Міністерство торгівлі, яке контролює розподіл коштів, не відразу відповіло на факсовий запит про коментар.
Рівень розподілу квот свідчить про те, що Пекін серйозно ставиться до скорочення рівня викидів, а також про те, що він прагне заохотити консолідацію в нафтопереробній галузі. Це сталося внаслідок падіння рентабельності виробництва дизельного пального внаслідок ослаблення глобального попиту й зниження експорту китайського бензину.
Окремо Пекін також видав квоту на експорт 1 млн тонн мазуту з низьким вмістом сірки, збільшивши загальний обсяг цього року до 13 млн тонн, повідомляє OilChem. Це приблизно на 2% менше, ніж 2023 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти