Китайські нафтопереробники платять трохи менше за венесуельську нафту після того, як США знову запровадили санкції проти південноамериканського виробника, повідомляє Reuters.
Згідно з даними трейдерів, сира нафта Merey, яка часто використовується для виготовлення бітуму для асфальтування доріг у Китаї, торгується зі знижкою в $14 за барель порівняно з ICE Brent останніми днями з постачанням. Це порівняно з $11 до відновлення санкцій минулого тижня й $8 на початку року.
Китай, ймовірно, черпатиме більше барелів із Венесуели після того, як США скасували шестимісячну відмову від санкцій, оскільки інші покупці, включаючи Індію, уникають ембарго нафти, щоб уникнути зіткнень з Вашингтоном. За даними компанії Kpler, що займається аналізом даних, в середньому 130 тис. барелів на день (б/д), які раніше купували індійські нафтопереробники, і 174 тис. б/д, що постачаються в США, тепер може бути переспрямовано до найбільшого в світі імпортера сирої нафти.
Приватні нафтопереробники в Китаї були найбільш стійкими споживачами венесуельської сирої нафти. Так звані чайники із задоволенням обходили санкції, коли вони нишпорили на ринку в пошуках найдешевшої нафти, стратегія, яку було перевернуто після того, як відмова Вашингтона заманила інших покупців і підняла ціни.
Китай офіційно відновив імпорт венесуельської сирої нафти в лютому вперше з 2019 року, але сторонні постачальники даних кажуть, що протягом багатьох років потоки залишалися постійними.
Перед скасуванням санкцій Merey отримав знижку обсягом $20 за барель, тому трейдери кажуть, що поточний рівень не викликає особливого ентузіазму. В останні роки бітум рідко приносив гроші нафтопереробникам через млявість економіки Китаю. Маржа впала до мінус 887 юанів за тонну цього тижня з мінус 164 юанів за тонну у квітні минулого року, згідно з даними OilChem.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти