Китай планує експортувати на 12,4% менше продуктів перероблення нафти в листопаді порівняно з цим місяцем, повідомляють китайські ЗМІ з посиланням на опитування OilChem.
Загальний експорт палива заплановано на рівні 2,54 млн тонн, з них 800 тис. тонн бензину, 180 тис. тонн газойлю й 1,56 млн тонн гасу. Постачання бензину на 3,9% перевищує жовтневі, експорт газойлю заплановано на 28% нижчим, а гасу буде на 18% менше, ніж у жовтні, також показало опитування.
Темпи перероблення на нафтопереробних заводах (НПЗ) продовжили падіння, тим часом експорт також падав. У вересні експорт 5,2 млн тонн, що на 4,5% менше, ніж за рік. З них експорт бензину становив 730 тис. тонн, що на 33% менше за рік, а експорт дизельного пального становив 350 тис. тонн, різко знизившись як торік, так і в попередньому місяці. Зріс лише експорт авіапального – на 11,8%.
Раніше цього місяця Китай випустив останню квартальну партію квот на експорт палива, яка становила 9 млн тонн. Основна частина квот складається з чистого очищеного палива, а решта 1 млн тонн — на бункерне паливо. Майже 6,4 млн тонн нових квот було видано державним НПЗ, включаючи Sinopec, CNPC і CNOOC.
Ця остання партія дозволить збільшити загальні квоти на експорт палива за рік до 54 млн тонн, йдеться у звіті, що практично не змінилося порівняно з квотами на 2023 рік.
Китайські нафтопереробники останнім часом борються з падінням рентабельності: у серпні обсяги перероблення впали на 10%, до 12,6 млн барелів на добу (б/д), оскільки гравці сектора обмежили виробництво, щоб зберегти прибуток. Тим часом вони нарощували запаси зі швидкістю 3,2 млн б/д, що стане найбільшим місячним збільшенням запасів із 2015 року, пишуть аналітики ING у недавній записці.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти