Катар розпочинає ще одну значну хвилю розширення флоту, щоб підкріпити свою внутрішню експансію проєкту North Field, а також інвестиції в СПГ-термінал Golden Pass у регіоні узбережжя Мексиканської затоки США, повідомляє The Peninsula з посиланням на звіт Форуму країн-експортерів газу (GECF).
Щоб досягти цього, було повідомлено, що Катар забезпечив бронювання місць на всіх основних суднобудівних верфях Південної Кореї протягом наступних п’яти років для замовлення приблизно 100 нових кораблів.
Вартість новозбудованих СПГ-возів зросла понад $250 млн, що приблизно на $20 млн більше, ніж середня ціна протягом 2021 року. Це зростання вартості в останні роки пояснюється зростанням витрат, пов’язаних із конструкційними матеріалами, головним чином сталлю, а також дефіцитом кількості доступних верфей, йдеться далі в звіті.
Оскільки верфі Hyundai, Daewoo та Samsung у Південній Кореї стають повністю заповненими до 2025 року, виробники в Китаї стають все більш важливими, уже забезпечивши принаймні 36 суден зі списку замовлень, деталі власності на які вже відомі.
На кінець 2022 року світовий флот СПГ-газовозів становив 677 суден. Попри те, що загальна кількість поступово зростала, 2022 року було введено в експлуатацію лише 28 нових суден. Це означало зростання на 4%, що було найнижчим зростанням із 2013 року. У річному звіті також зазначається, що темпи зростання флоту зазвичай супроводжуються падінням наступного року.
Відповідно, це повторилося 2022 року, коли в експлуатацію було введено трохи більше 4,6 млн кубометрів ємності СПГ-возів, що становить лише половину потужності, введеної в експлуатацію 2021 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти