У квітні 2021 року в Україну імпортовано 93,9 тис. т дорожнього бітуму, що більш ніж удвічі перевищує показник квітня минулого року (44 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
Найбільший обсяг ресурсу було отримано з Білорусі – понад 70% у загальній структурі, що становить 66,9 тис. т. З цього обсягу 47,8 тис. т було постачено автотранспортом, решту 19,1 тис. т – залізничним сполученням.
Найбільшим постачальником білоруських бітумів виступила компанія «Кантарелл Україна», яка імпортувала 22,5 тис. т. «Альянс Енерго Трейд» (АЕТ) і «Бітекс» постачили 12,9 тис. т і 5,7 тис. т ресурсу виробництва білоруських НПЗ відповідно.
З Польщі було отримано 6 тис. т дорожніх бітумів, що на 25% менше від показника квітня-2020 (8,5 тис. т). На Литву за підсумком місяця припало 1,6 тис. т ресурсу, які було оформлено АЕТ.
Крім цього, «Альянс Енерго Трейд» у квітні імпортував морем 11,1 тис. т бітумів виробництва Motor Oil Hellas з Греції. Також за підсумком місяця морське постачання було здійснено компанією «Кантарелл Україна». На її адресу було імпортовано 4,5 тис. т грецького ресурсу.
У січні-квітні 2021 р. в Україну, за даними «А-95», було імпортовано 121,2 тис. т дорожнього бітуму, що в 2,1 раза більше від показника січня-квітня торік (59,9 тис. т).
Як повідомляв enkorr, активні відвантаження бітуму на адресу дорожньо-будівельних компаній розпочалися тільки під кінець березня-початок квітня.
Нагадаємо, обсяг постачань бітуму на український ринок у 2020 році склав рекордні 1 188,4 тис. т, збільшившись за рік на 84,6%. Виробництво на українських НПЗ зросло на 50,3% – до 329,7 тис. т. Імпорт склав 860,2 тис. т бітуму, збільшившись за рік удвічі – на 427,8 тис. т.
За прогнозами експертів «А-95», з урахуванням оголошених параметрів фінансування будівництва 4,5 тис. км доріг обсягом 98 млрд грн споживання бітумів у 2021 році може зрости до 1,5 млн т.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти