За підсумками січня-травня поточного року в Україну було імпортовано 32,4 тис. т авіапального, що на 24% менше від показника січня-травня минулого року (42,7 тис. т) і втричі менше, ніж у січні-травні 2019 р. (97,3 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».
Постачання авіапального з Литви, порівняно з п'ятьма місяцями 2020 р., скоротилися на 46%, до 15,7 тис. т, з Білорусі – зросли на 29% – до 10,4 тис. т. Морські постачання грецького й італійського ресурсу показали 50%-ий ріст – до 2,8 тис. т і 3,5 тис. т відповідно.
У травні 2021 р. імпорт авіаційного пального на український ринок виріс утричі, до 6 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (2,2 тис. т). Відзначимо, низький торішній показник пояснюється повною забороною на пасажирські авіарейси в Україні з другої половини березня 2020 р..
Постачання авіапального з Литви, порівняно з травнем-2020 року, зросли на 62%, до 3,1 тис. т. З них 1,5 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», 0,8 тис. т – для «Глуско Україна», 0,5 тис. т – для «Сокар Україна» і по 0,2 тис. т – для ОККО і «Авіа Ойл».
За підсумком звітного місяця з Білорусі було постачено 2,2 тис. т авіаційного пального. Весь ресурс отримала компанія «Сокар Україна». З Греції в травні було постачено морем 700 т ресурсу для «Трейд Коммодіті».
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного палива за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти