За підсумками січня-серпня поточного року в Україну було імпортовано 89,6 тис. т авіапального, що на 21% більше від показника січня-липня торік (74,2 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».
Постачання авіапального з Білорусі, порівняно з 8 місяцями 2020 р., виросли в чотири рази, до 42,3 тис. т, з Литви – скоротилися на 30% – до 31,8 тис. т. Морські постачання показали 17%-е падіння – до 15,5 тис. т.
У серпні 2021 р. імпорт авіаційного палива на український ринок виріс майже втричі, до 37,4 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (13 тис. т).
Постачання авіапального з Литви, порівняно з серпнем-2020, скоротилися на 38%, до 5,4 тис. т. З них 2,3 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», 1,5 тис. т – для «Глуско Україна», 0,6 тис. т – для ОККО і по 0,5 тис. т – для «Авіа Ойл» і «Сокар Україна».
За підсумком звітного місяця з Білорусі було постачено 27,6 тис. т авіаційного пального. З них 14,2 тис. т отримала компанія «Сокар Україна», 5,7 тис. т – ОККО, 3,9 тис. т – «Люкс Країна» і 2,8 тис. т – «Татнафта-АЗС-Україна» .
З Греції у липні було постачено морем 4,4 тис. т ресурсу для «Трейд Коммодіті».
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного палива за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти