Імпорт авіаційного пального на український ринок у березні 2021 р. скоротився на 16,5%, до 7,3 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (8,7 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».
Постачання авіапалива з Литви, порівняно з березнем-2020, зменшилися на 41%, до 4,4 тис. т, з яких 1,7 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», 1,3 тис. т – для «Глуско Україна» і 0,9 тис. т – для «Сокар Україна». По 200 т литовського ресурсу кожна імпортували ОККО і «Авіа Ойл».
На морський імпорт припало лише 1,5 тис. т з Греції. Весь обсяг постачила компанія «Трейд Коммодіті».
З Білорусі постачання скоротилися до 1,3 тис. т (-82,7% до лютого-2020), які постачила компанія «Сокар Україна».
За підсумками трьох місяців поточного року в Україну було імпортовано 18,8 тис. т авіапального, що на 49% менше від показника січня-березня минулого року.
В «А-95» раніше повідомляли, що активний імпорт білоруського авіапального перебуває під питанням, по-перше, у зв'язку з фактичним відходом найбільшого покупця в особі Baltic Grand Service, по-друге, через агресивну цінову політику «Укртатнафти», яка має надлишки гасу і нарощує присутність в аеропортах.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного палива за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти