У початок

Імпорт авіапального в лютому провалився на 70%

Також є російською мовою

Імпорт авіаційного пального на український ринок у лютому 2021 р. скоротився на 70%, до 4,5 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (14,8 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».

Постачання авіапалива з Литви, порівняно з лютим-2020, зменшилися на 75%, до 2,3 тис. т. З яких 1 тис. т було постачено на адресу «Амік Україна», 0,6 тис. т – для «Глуско Україна» і 0,3 тис. т – для «Сокар Україна». По 200 і 100 т литовського ресурсу імпортували ОККО і «Авіа Ойл».

На морський імпорт припало тільки 0,6 тис. т із Греції. Весь обсяг постачила компанія «Трейд Коммодіті».

З Білорусі постачання скоротилися до 1,5 тис. т (-66% до лютого-2020), які постачила «Сокар Україна».

За підсумками двох місяців поточного року в Україну було імпортовано 11,4%, що на 58% менше від показника січня-лютого минулого року.

В «А-95» раніше повідомляли, що активний імпорт білоруського авіапалива перебуває під питанням, по-перше, у зв'язку з фактичним відходом найбільшого покупця в особі Baltic Grand Service, по-друге, через агресивну цінову політику «Укртатнафти», що має надлишки гасу і нарощує присутність в аеропортах.

Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).

Різке зниження обсягу ринку стало наслідком пандемії COVID-19, через загрозу якої уряд України вводив обмеження на пасажирські авіарейси з 17 березня по 15 червня. Однак авіаперельоти в повному обсязі не відновилися й досі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти