У початок

Грецькі судноплавні компанії відмовляються від перевезення російської нафти

Три великі грецькі судноплавні компанії припинили транспортування російської нафти останніми тижнями, щоб уникнути санкцій США, які зараз накладаються на деякі транспортні компанії, що перевозять російську нафту, повідомили Reuters чотири трейдери й показали дані про доставку.

Ця подія – удар для росії, оскільки вона звужує кількість транспортних компаній, які готові транспортувати російську нафту до споживачів в Азії, Туреччині, на Близькому Сході, в Африці й Південній Америці, хоча трейдери кажуть, що москва все ще має достатньо транспортних компаній.

Грецькі вантажовідправники Minerva Marine, Thenamaris і TMS Tankers останніми тижнями припинили транспортування російської нафти, повідомили чотири трейдери.

Усі три компанії були активними вантажниками російської нафти й палива до вересня-жовтня, коли вони почали скорочувати свою участь, згідно з даними трейдерів і транспортних агентів, які були використані Reuters.

Зі слів трейдерів, які раніше співпрацювали з трьома фірмами, усі три компанії відхилили запити на судна для завантаження російської сирої нафти в листопаді й пізніше.

Вихід грецьких вантажовідправників із торгівлі відбувся після посилення санкцій США, накладених на постачання російської нафти.

У жовтні Вашингтон запровадив перші санкції проти власників танкерів у Туреччині й Об’єднаних Арабських Еміратах, які перевозили російську нафту, що перевищує максимальну ціну G7 на рівні $60 за барель. Минулого тижня було накладено санкції на ще три кораблі.

Три грецькі компанії десятиліттями постачали російську нафту і продовжували це робити, коли більшість інших західних компаній припинили експлуатацію цих маршрутів, щоб уникнути зростання ризиків санкцій і встановлення обмеження ціни.

Маршрути були прибутковими. Торгівля російською нафтою за останній рік принесла рекордні доходи вантажовідправникам, які пішли на ризик і залишилися в бізнесі.

Фрахтові ставки на транспортування російської нафти минулої зими підскочили до $15 млн за рейс танкера з балтійських портів до Індії, оскільки вантажовідправники стягували високі ставки через ризик. Це було в кілька разів дорожче, ніж постачання несанкційної сирої нафти.

Три грецькі компанії експлуатують понад 100 нафтових танкерів, здатних обробляти майже весь експорт нафти з портів росії «приморськ», «усть-луга» й «новоросійськ», приблизно 10 млн тонн на місяць, або 2,4 млн барелів на день.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти