У початок

Глобальний парк суден, що працює на СПГ, продовжує зростати

Згідно з даними платформи DNV Alternative Fuels Insight, кількість суден, що працюють на СПГ, продовжує зростати, і світовий флот, який працює на СПГ, на 2028 рік зросте до 1 058 суден.

Дані DNV показують, що протягом червня класифікаційне товариство додало на свою платформу щонайменше шість нових суден, що працюють на СПГ.

Класифікаційне товариство не оприлюднило свій черговий місячний звіт за червень.

У травні DNV додала на свою платформу вісім кораблів, що працюють на СПГ.

Раніше DNV повідомляла про замовлення на сім суден з двигуном на СПГ у квітні, одне судно з двигуном на СПГ у березні, 17 суден із двигуном на СПГ у лютому, 10 суден із двигуном на СПГ у січні й 130 суден із двигуном на СПГ 2023 року.

Крім 1 058 підтверджених суден, що працюють на скрапленому природному газі, флот, який працює на альтернативних видах палива, також включає 318 суден, що працюють на метанолі, 235 суден, що працюють на скрапленому газі, 39 суден, що працюють на водневому паливі, і 26 суден, що працюють на аміаку, згідно з даними платформи.

Згідно з даними DNV, на цей час в експлуатації перебуває 559 суден, що працюють на СПГ, і 499 суден, що працюють на іншому паливі.

Крім того, в експлуатації перебувають 103 контейнеровози, що працюють на СПГ, і 78 танкерів для перевезення сирої нафти, які працюють на СПГ, а за цими суднами йдуть 64 танкери для нафтоперевезень/хіміовозів і 57 балкерів.

Щодо замовлених суден, то велику частину замовлень становлять контейнеровози, що працюють на скрапленому природному газі, й автовози – 171 і 157 одиниць відповідно.

Судноплавні компанії також замовили 48 нафтових і хімічних танкерів, 40 танкерів для сирої нафти й 22 круїзних судна.

Ці статистичні дані не включають менших суден внутрішнього плавання або двопаливних газовозів.

Крім суден, що працюють на СПГ, в експлуатації є 56 суден-бункеровщиків СПГ і 14 на замовлення, свідчить платформа.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти