У початок

«Гаряча лінія» ОККО тепер доступна і в telegram-боті

Відсьогодні клієнти ОККО можуть залишити звернення на «гарячу лінію» мережі і у telegram – @OkkoFuelBot. Про це enkorr повідомили у прес-службі мережі АЗК.

Як нагадують у компанії, телеграм-бот мережа запустила торік, під час паливної кризи, щоб клієнти мали змогу швидко знайти діючі АЗК по дорозі, побачити в режимі реального часу наявність того чи того виду пального.

«Зараз функціонал розширено, і щоб скористатися новою функцією, в полі головного меню потрібно обрати лише опцію «Залишити відгук». Для коректної роботи бота необхідно увімкнути геолокацію на смартфоні», – йдеться у повідомленні.

Залежно від питання, відповіді надаються як миттєво, так і протягом 24 годин. У випадках, коли потрібно більше часу для уточнень, клієнт побачить відповідне повідомлення у боті, зазначили в ОККО, додавши, що «гаряча лінія» мережі так само продовжує працювати за номером 0 800 501 101.

Довідка enkorr

Мережа АЗК ОККО (концерн «Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group і є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні й мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо.

Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти