У початок

Експорт палива з Сингапуру в Мексику став рекордним у ІІІ кварталі 2023 року

Рекордні обсяги нафтопродуктів було відправлено з Сінгапуру в Мексику в третьому кварталі через зниження експорту США до цієї латиноамериканської країни, спричинене піком літнього попиту і повільним транспортуванням через Панамський канал, кажуть джерела в галузі й аналітики.

Як повідомляє Reuters, джерела додають, що ця тенденція може продовжитися в четвертому кварталі, особливо щодо бензину, скорочуючи запаси в Сингапурі й забезпечуючи мінімальну маржу для азіатських нафтопереробників.

Експорт дизельного пального, бензину й авіаційного палива з Сингапуру в Мексику становив у середньому 178-208 тис. метричних тонн на місяць у період із липня по вересень, показали дані відстеження суден від Kpler і LSEG, рівень, небачений за останні чотири роки.

Згідно з оприлюдненими даними, близько 80% експорту становив бензин, який прямував до тихоокеанського узбережжя Мексики, а державна енергетична компанія Pemex була основним отримувачем.

І навпаки, імпорт нафтопродуктів Мексикою з США знизився з 2,2 млн тонн у липні – до 1,75 млн тонн у вересні, показали дані Kpler.

«Це обумовлено поєднанням обмежених постачань на узбережжі Мексиканської затоки (бензину) у США, а також відносно м’яким азіатським ринком», — сказав аналітик Sparta Commodities Філіп Джонс-Люкс.

Він додав, що влітку попит у США був високим, тоді як на виробництво вплинули простої нафтопереробних заводів (НПЗ).

Бензин із Сингапуру був на $40-50 за тонну дешевшим, ніж постачання з узбережжя Мексиканської затоки США, за останні два місяці, повідомляє Jones-Lux.

У серпні НПЗ Pemex працювали ледь на половину своєї потужності, а рівень бензину був найнижчим за місяць цього року.

За останні два місяці танкери, які прямували з Сингапуру, досягали тихоокеанського узбережжя Мексики швидше, ніж танкери з узбережжя Мексиканської затоки США, через затримки на Панамському каналі, спричинені історичною посухою, додали два джерела.

«Постійне зниження фрахтових ставок середньомагістральних перевізників, які подорожують зі сходу на захід, також підтримало ці потоки чистих продуктів», — сказав індійський фрахтувальник суден, який відмовився бути названим через політику своєї компанії в ЗМІ.

Джонс-Люкс зі Sparta сказав: «Ми очікуємо, що баланс бензину USGC значно подовжиться до четвертого кварталу, і це має відкрити можливості для розміщення барелів знову в західній Мексиці».

Проте «поточні форвардні ціни дуже сильно вказують на те, що Сингапур буде найдешевшим джерелом постачання для Мексики протягом усього четвертого кварталу», — сказав він.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти