У початок

Експорт дизелю з Китаю може впасти до восьмимісячного мінімуму – Reuters

Експорт дизельного палива з Китаю в березні може знизитися до 8-місячного мінімуму, оскільки нафтопереробні заводи (НПЗ) сфокусовані на задоволенні внутрішнього попиту й нарощуванні запасів напередодні планових регламентних робіт, згідно з даними Reuters.

Зниження експорту з КНР також свідчить про відновлення внутрішнього попиту на паливо й зростання цін після відмови від жорстких антиковідних заходів.

Скорочення вивезення дизпального може призвести до виснаження його запасів в Азії й підвищити рентабельність виробництва ДП, особливо з огляду на майбутній сезон (квітень-липень) активного попиту з боку сільськогосподарського й будівельного секторів.

Експорт промислового і транспортного палива, ймовірно, складе 400-770 тис. тонн проти 2 млн тонн у лютому. Про це свідчать дані JLC, Longzhong, Refinitiv і двох китайських джерел. Востаннє такі низькі показники експорту дизпального спостерігалися у липні 2022 року, згідно з даними Головного митного управління країни.

Сукупний експорт бензину, дизельного й авіапалива в березні може досягти 1,5-1,94 млн тонн, що щонайменше на 50% нижче за лютневий показник на рівні 3,9-4,15 млн тонн, ідеться в дослідженні.

Потреба у достатніх внутрішніх запасах у сезон ремонтно-технічних робіт на НПЗ у Китаї – це одна з основних причин зниження вивезення дизпального за кордон, вважає Емма Лі, аналітик Vortexa.

За даними Reuters і консалтингових компаній, у квітні-червні нафтопереробні потужності буде скорочено на 600-800 тис. барелів на день (б/д), що призведе до зниження виробництва нафтопродуктів.

Китайським експортерам стало невигідно вивозити дизпальне, і це ще одна причина скорочення експорту. З середини січня крек-спред (різниця між вартістю нафти і вироблених з неї нафтопродуктів) в Азії скоротився більш ніж на 30%.

Крім того, китайські нафтопереробники не поспішають використовувати експортні квоти, оскільки Пекін, як очікується, обмежить експорт 2023 року порівняно з 2022 роком, додала Лі з Vortexa.

Експорт авіапалива в березні також може знизитися до 690-810 тис. тонн, що як мінімум на 50% менше від лютневих значень. Це пов'язано з відновленням внутрішнього попиту.

За даними Variflight, на тижні 6-12 березня кількість авіапасажирів коливалася близько 10 млн осіб, що становить 82% від рівнів 2019 року.

За прогнозами, експорт бензину з КНР у березні залишиться в діапазоні 300-362 тис. тонн на тлі відновлення внутрішнього попиту. Опитування, проведені минулого місяця, передбачають ймовірне падіння експорту бензину в лютому до 8-річного мінімуму.

Індекс завантаженості доріг у деяких великих містах Китаю перевищив показник за аналогічний період торік, за даними Baidu.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти