Dutch Gate LNG-термінал у порту Роттердама, що належить Gasunie і Vopak, розпочав виробництво біо-СПГ.
Сьогодні вранці перший скраплений біометан, або біо-СПГ, було вироблено на установці скраплювання Gate, повідомив LNG Prime у вівторок комерційний менеджер Gate Стефан Адріаенс.
З його слів, скраплювальна установка має потужність близько 100 тис. тонн на рік.
Як правило, стійка біомаса є джерелом біогазу, який потім перетворюється на біометан і доставляється до Gate через газову мережу.
Після виробництва біо-СПГ буде завантажено на вантажівки й кораблі для використання в бункеровці та для інших цілей.
Адріаенс сказав, що весь процес відповідає директиві ЄС про відновлювані джерела енергії й сертифікований ISCC EU для відстеження характеристик біо-СПГ та захисту від подвійних претензій.
Ще 2021 року компанія Gate отримала сертифікацію, яка дозволяє її клієнтам імпортувати сертифікований біо-СПГ і розповсюджувати його на судах або вантажівках.
Адріаенс оголосив у той час, що Gate планує виробляти біо-СПГ за допомогою наявної установки скраплення.
Запущений у вересні 2011 року термінал має потужність 12 млрд кубометрів, або 8,8 млн тонн СПГ на рік, три резервуари для зберігання СПГ місткістю 540 тис. кубічних метрів, три майданчики для завантаження вантажівок, а також три причали, серед яких один невеликий причал.
Після модифікацій Gate вдалося додати 4 млрд кубометрів потужності на безперебійній основі, доступній для користувачів, які вже мають позицію в Gate.
Поточні користувачі Gate включають Shell, Uniper, OMV і Glencore. Торік BP і PetroChina забронювали потужності на Gate в рамках проєкту розширення, тоді як ConocoPhillips забезпечила потужності з вересня 2031 року.
Gasunie і Vopak прийняли остаточне інвестиційне рішення у серпні 2023 року щодо будівництва четвертого резервуара СПГ місткістю 180 тис. кубічних метрів і додавання 4 млрд кубічних додаткових потужностей регазифікації.
Через високий попит на СПГ як паливо для суден Gate також планує побудувати другий невеликий причал.
Новий причал буде розташовано навпроти теперішнього малого причалу.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти