У початок

До кінця року сервіс Drive може з’явитися на 10 комплексах ОККО

На автозаправних комплексах ОККО з’явився новий сервіс ОККО Drive, який наразі працює як пілотний проєкт. Про це «NV Бізнес» повідомив віцепрезидент з маркетингу ОККО Василь Дмитрів.

«Зараз ОККО Drive працює як пілотний проєкт, але ми прагнемо швидко його масштабувати», — наголосив Дмитрів, зазначивши, що першим містом для запуску сервісу обрали Львів.

«А щоб сервіс набув популярності, маємо намір охопити ним більшість заправок міста. Тож план до кінця року — запустити ОККО Drive на до 10 АЗК. Далі підемо в інші міста — в обласні центри, потім, можливо, у великі районні. Глобальна мета — встановити Drive на 70−80% наших АЗК у великих містах. Якщо в перерахунку на всю мережу, то це 40−50% від загальної кількості автозаправних комплексів. В ідеалі ми хотіли б і на всіх 100%, але є й такі об'єкти, де не так легко інтегрувати Drive, і ми це розуміємо», — наголосив Дмитрів.

З його слів, щодо асортименту можуть бути незначні відмінності. «Наприклад, якщо вводимо у меню новий продукт, то на одному АЗК він може з’явитися раніше, на іншому — пізніше. Так само й асортимент магазинів може дещо відрізнятися: на великих комплексах він, відповідно, ширший. Але базові страви, які давно знають і люблять наші клієнти, звісно, будуть усюди, й отримати їх кожен зможе за 3−5 хвилин», — зазначив він.

«Окупність одного модуля, за нашими підрахунками, — 3−4 роки. Цього зможемо досягти, якщо наростимо непаливні продажі на АЗК на 10%. Робота перших модулів показує, що мета досяжна.

Нагадаємо, ОККО запустила на двох своїх заправках у Львові й Тернополі новий сервіс видачі готових страв ОККО Drive. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти