У початок

Daimler Truck почав випробування тягача Actros на рідкому водні

2021 року компанія Daimler Truck почала випробування тягача GenH2 Truck — як на полігоні, так і на дорогах загального користування. А цього літа виїжджає на тест ще один тягач — Actros, що працює на рідкому водні. Про це повідомляє «АвтоЦентр».

«Daimler Truck продовжує працювати над стратегією з переходу на випуск винятково СО2-нейтральних вантажівок до 2039 року. Крім батарейно-електричних машин eActros, які вже запущеоі в серію, компанія працює і над водневими моделями, – йдеться у повідомленні. – 2021 року компанія Daimler Truck почала випробування тягача GenH2 Truck — як на полігоні, так і на дорогах загального користування. А цього літа виїжджає на тест ще один тягач — Actros, що працює на рідкому водні».

У двох його баках поміщається 40 кг пального, яке постачається з нещодавно побудованої станції у Верті. Температура зберігання водню — мінус 253 градусів, тому теплоізоляції баків приділено особливу увагу. Запас ходу обіцяють 1000 км і навіть більше.

Зазначимо, що Daimler Truck надає перевагу технології рідкого водню, оскільки в цьому стані він має велику щільність енергії. Наразі спільно з компанією Linde триває розробка ще більш досконалої технології — надохолодженого водню Supercooled (sLH2). Вона дасть змогу не тільки збільшити запас ходу, але й полегшити процес заправки. Планується, що 2023 року у Вірті запустять першу водневу колонку sLH2.

Щодо розвитку водневої інфраструктури для великовантажного автотранспорту, то в цьому питанні Daimler Truck співпрацює з компаніями Shell, BP і Total Energies. Крім того, Daimler Truck, IVECO, Linde, OMV, Shell, Total Energies і Volvo Group ведуть спільну роботу над якнайшвидшим впровадженням водневих вантажівок у рамках програми H2 Accelerate (H2A). Серійне виробництво тягачів Mercedes-Benz Actros на рідкому водні заплановано на другу половину десятиліття.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти