У початок

#бутиукраїнцем: WOG закликає громадян пересідати на альтернативний транспорт

Мережа АЗК WOG спільно з партнерами запустила ініціативу на підтримку відповідального споживання пального, аби стимулювати водіїв свідомо ставитися до користування власними авто, щоб зберегти пальне для транспорту ЗСУ, ТРО, а також критичної інфраструктури. Про це еnkorr повідомили у прес-службі компанії.  

«В умовах, коли в Україні фактично повністю змінено джерела постачання пального, вибудовуються нові логістичні ланцюги, й усе це відбувається на тлі цілеспрямованого руйнування агресором паливної інфраструктури (НПЗ, нафтобаз, АЗК), свідоме й відпоавідальне споживання вкрай важливе», — зазначають у мережі WOG.

Кожен заощаджений літр дизелю чи бензину, підкреслюють у компанії, – це «мобільність, швидкість і рушійна сила військових, нацгвардійців і підрозділів ТРО, що наближають нашу спільну перемогу», додаючи, що це дає змогу медикам швидше опинитися в потрібному місці й урятувати більше життів, рятувальникам і пожежним – бути першими там, де найбільше потрібна їхня допомога, аграріям – засіяти й обробити більше полів, бізнесу – доставляти хліб чи молоко, ліки, шини чи бронежилети тощо. 

«Ми впевнені, що ця ініціатива не просто знайде відгук у серцях багатьох українців, а й спонукає до конкретних кроків, які дозволять заощаджувати пальне кожному тут і зараз. Ми – нація з високим рівнем самоорганізації, що є нашим унікальним ДНК. Тож запрошуємо підтримати ініціативу: ділитися у соцмережах дописами й розповідями про альтернативи авто, які ви для себе обрали, позначаючи їх хештегом #бутиукраїнцем. Станьте прикладом для своїх рідних і друзів, надихніть їх до відповідального споживання пального», – підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

Серед партнерів АЗК WOG, які долучились до ініціативи, – Укрзалізниця, Медичний центр для жінок і дітей «Лелека-UP» (Львів), мережа аптек «Подорожник», автомобільні бренди групи «Stellantis» (Peugeot, Citroen, Opel – ред.), мережі побутової техніки й електроніки «Ельдорадо» і «Фокстрот», мобільний оператор «Київстар», ринок перевірених авто AUTO.RIA, а також мережі супермаркетів VARUS, «Сільпо», «Фора» й «КОЛО».   

Ініціатива відкрита до приєднання. За посиланням https://cutt.ly/fHdCIRh ви знайдете відеоролики й макети, які можна адаптувати і використовувати для комунікації.

Украй важливо продукувати власні ідеї бережливого споживання, і не зупинятись лише на велосипедах і самокатах, оскільки навіть кермування з суворим дотриманням правил дорожнього руху не тільки збереже життя, а й дасть змогу зекономити дорогоцінне пальне, кажуть у WOG.

 

 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти