BMW планує перейти в майбутньому на так звані прямі продажі автомобілів і розпочати поступову відмову від традиційних дилерських центрів. Про це повідомляє Reuters із посиланням на фінансового директора компанії Ніколя Петера.
«Ми хочемо надати клієнтам можливість замовляти автомобілі безпосередньо у нас», — заявив топ-менеджер.
Нова схема продажу автомобілів почне діяти вже 2024 року. Щоправда, спочатку вона пошириться лише на Mini. Замовити таким чином інші машини BMW можна буде з 2026 року.
Передбачається, що клієнт замовлятиме машину безпосередньо у автовиробника, вибираючи автомобіль із наявних запасів або оформляючи замовлення. При цьому ціни будуть фіксованими для всіх, не буде жодних знижок чи націнок. За дилером залишається функція видачі автомобіля замовнику, а також сервісне обслуговування.
Очікується, що така модель зменшить можливість дилерів впливати на ціни автомобілів, а виробники почнуть контактувати зі своїми покупцями в обхід посередників у вигляді дилерських центрів.
BMW не єдина компанія, яка планує поступово відмовитися від дилерів і перейти на прямі продажі. Схожий план є і Mercedes-Benz: компанія вже оголосила про своє бажання скоротити мережу автосалонів у Німеччині на 15–20% найближчими роками. Аналогічні плани є і у Volkswagen.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти