У початок

Martin запустив програму лояльності

АЗС Martin запустила свій чат-бот Martin AZK, завдяки якому клієнти компанії отримують низку таких переваг як знижки, подарунки, участь у розіграшах.

Про це компанія повідомила у соцмережах.

«Це фактично наша програма лояльності. Під час кожної заправки клієнт, пред’явивши свій QR-код на касі, отримує бали за витрачене пальне: 1 літр = 1 бал. Нараховані бали можна використати як знижку при покупці будь-якої продукції на АЗК. А при досягненні певної кількості (150 балів — ek) клієнт отримує в подарунок пончик або каву», — зазначив засновник компанії «Мартін Трейд» Володимир Порайко.

Довідка enkorr

«Мартін Трейд» — трейдингова компанія, що займається великогуртовою і дрібногуртовою реалізацією пального з 2015 року. За результатами 9 місяців 2025 року компанія увійшла у ТОП-10 імпортерів дизпального і скрапленого газу, привізши відповідно 150,3 тис. т  і 27,2 тис. т продукту.

У серпні 2025 року компанія відкрила сучасний АЗК біля м. Чернівці. На сьогодні ця заправка є єдиним власним роздрібним об’єктом компанії.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти